Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:Wie dacht er makkelijk over?
Zulke mensen als jij heeft de wereld geen zak aan. Natuurlijk spelen verhalen mee, en oorzaken, maar goed, jou wil is kennelijk wet....
Telpeva schreef:Als TS de dierenbescherming had gebeld, had de relatie tussen haar en de eigenaren in één klap heel slecht geworden. Wieweet zou ze na zo'n actie niet meer welkom zijn bij de pony. En dan had de dierenbescherming er vervolgens niks aan gedaan (dier heeft immers water, voedsel en onderdak) en dan had de situatie voor de pony hetzelfde gebleven, of in de loop van de jaren verergerd. Nee daar heeft de pony veel aan?
TS heeft het imo op een logische manier opgelost, met liefde voor mens én dier. En ze heeft het gewenste effect hiermee behaald, op een manier waarop iedereen er beter van wordt. Dat is toch juist een mooi iets? ik vind het juist top van TS dat ze zo gehandeld heeft
Nikass schreef:Het is inderdaad helemaal niet makkelijk en ik waardeer het TS, dat je probeert rekening te houden met de gevoelens van die mensen. Als ze helemaal nergens toe te bewegen zouden zijn had ik uiteindelijk wel de db ingeschakeld want dan moet de pony gewoon uit zijn benarde situatie worden gered. Maar op deze manier heb je het op een veel prettiger manier (voor alle partijen) kunnen oplossen. En nu de pony voorlopig bij jou staat, komen de mensen er misschien wat meer los van en zijn ze over een tijdje wellicht bereid er helemaal afstand van te doen (naar een goed adres)
En raad vragen op bokt is altijd prima! Als bokkers vinden dat dat stom is wat doen ze dan op dit forum???
En Stef, de wereld is niet zo zwart/wit... misschien kom je zelf nog wel eens in een situatie terecht waardoor je een situatie niet meer goed overziet. Wat weet jij van die mensen?