Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ANOUKIEE schreef:Dit betaal je trouwens wel per wei. Dat ik daar nu mijn 2 pony's op zet is mijn eige keuze, er word natuurlijk wel meer hooi en kuil gevoerd omdat er 2 pony's opstaan!
Gini schreef:De stro- en hooikosten per paard berekenen, meer niet. Je hebt verder geen luxe, geen faciliteiten en je moet zelf mesten.
bello2005 schreef:een max van 100 euro.
ik heb ook een weide, voor 500 euro per jaar.. geen stroom geen stromend water..
eigen stal gemaakt van 4x4 als niet iets groter en een kleine opslag voor zadel voer etc. 2 x 4
weide is ongeveer 60 x 40m
mestput ( zelf gemaakt)
heb wel bosrijke omgeving om me heen.
omheind met schapengaas en stroomdraad.
(deze weide wil ik opknappen en verhuren)
daarnaast heb ik nog een weide 310 euro per maand ( eigenlijk te belachelijk voor woorden ) ( hoop dat ik snel iets kan kopen)
stromend water ( grond water), stroom, 2 stallen van ong 3x3, zadelkamer afsluitbaar, zolder, mestput, kippenren
en ongeveer 1 hectare grond incl rijbak, bosrijke omgeving
en geheel omheind met hekwerk. mijn ponys staan dus achter slot en grendel
beide weides in limburg
bello2005 schreef:een max van 100 euro.
ik heb ook een weide, voor 500 euro per jaar.. geen stroom geen stromend water..
eigen stal gemaakt van 4x4 als niet iets groter en een kleine opslag voor zadel voer etc. 2 x 4
weide is ongeveer 60 x 40m
mestput ( zelf gemaakt)
heb wel bosrijke omgeving om me heen.
omheind met schapengaas en stroomdraad.
(deze weide wil ik opknappen en verhuren)
daarnaast heb ik nog een weide 310 euro per maand ( eigenlijk te belachelijk voor woorden ) ( hoop dat ik snel iets kan kopen)
stromend water ( grond water), stroom, 2 stallen van ong 3x3, zadelkamer afsluitbaar, zolder, mestput, kippenren
en ongeveer 1 hectare grond incl rijbak, bosrijke omgeving
en geheel omheind met hekwerk. mijn ponys staan dus achter slot en grendel
beide weides in limburg
joyce B schreef:voor je A-pony's samen of per pony?
edit: je was me net voor.
Je betaald dus per pony nu €62,50 Dat is niet verkeerd inclusief ruwvoer en strooisel.
Wel jammer dat de wei zo nat is, maar dat is nu bijna overal zo. Je zou kunnen vragen of ze tegen de ergste modder vooraan een kieper zand kunnen laten komen en dat wat verspreiden zodat de pony's daar hoger en droger kunnen staan...