Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grit schreef:En daar...... ga ik wijselijk niet op reageren, want dan heb je mijn bericht niet begrepen zoals ik hem bedoelde.
Gypsy schreef:Ook mbt vorst. Hoe doen jullie dat? Daar moet je nu eigenlijk je klaar voor maken, de laatste dingetjes.
Want een vertrapte blubwei kun je de paarden met vorst niet inzetten.
Bestrating met ijzel erop ook niet.
pmarena schreef:Je bent toch niet getrouwd met je stalhouder
De mensen die het nu best leuk voor elkaar hebben , hebben ook niet zitten wachten op hun eerste stalhouder totdat die eens aan de slag ging hoor , daar zul je zelf achteraan moeten
Ik snap het ook niet zo goed waarom ik hier al een paar keer langs zie komen dat het maken van fijne paddocks een soort nutteloze verspilling voor de rest van het jaar zou zijn.
Een fijne zandpaddock is altijd handig , ook in de zomer liggen en rollen ze graag in zand hoor
Veel in de stal is niks in zowel zomer als winter , veel in de wei is ook niks in de winter...een tussenstationnetje van een zandpaddock is altijd handig en hoeft ook niet veel te kosten.
Al helemaal niet in vergelijking met een goede bak....waar mensen niet op willen beknibbelen terwijl ze dat op winter-proof-huisvesting wel doen
Ik vind het altijd wel grappig dat je zelden mensen hoort zeggen : maarja , bij ons op stal hebben ze nu eenmaal geen (goede) bak , dus ik moet het doen met wat ik heb...
Want in dat geval gaat men op zoek naar een stal waar het beter voor elkaar is.
En als het dan gaat om de huisvesting voor het paard zelf , dan is het ineens wel okee want tja er is niks aan te doen