Maar goed, t zou ook zeker niet mijn keuze zijn om daar te gaan staan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vuurneon schreef:Ik snap hetmaar ik kijk er anders tegenaan. Ik heb mijn eigen punt als referentie en mijn eigen kosten plaatje
Maar goed, t zou ook zeker niet mijn keuze zijn om daar te gaan staan.
vuurneon schreef:170 euro in de maand zou ik er inderdaad voor over hebben in jouw situatie jesitodat is een reëel bedrag voor wat je krijgt.
Ik betaal zelf 1000 euro per jaar, maar dat is ook incl, da, hoefsmid, biks etc. Totaal geen voorzieningen, wel voerschema en complete vrijheid als het om de paarden gaat. Tja, ben ook gedeeltelijk eigen baas, dus lekker 24/7 buiten. Vandaar dat ik op die 100 euro kwam.
Maar goed als de paarden ook bij die stal in de zomer naar binnen gaan, dan is het wel wat laag (ging er automatisch vanuit dat ze dan wel de hele dag buiten stonden). Max. 125, maar goed dat vind ik zelfs nog teveel voor wat je ervoor krijgtof beter gezegd, ik zou het er niet voor over hebben.
pmarena schreef:Als ze er inderdaad netjes bij staan , zowel op stal als in de wei (niet in de blubber) de hele tijd kunnen grazen of (goed !!) hooi eten , met anderen staan en ook tijdens de waardeloze regen-en-nog-eens-regen winterdagen niet sneu staan te bibberen maar het wel nog naar hun zin hebben , en je kunt in de omgeving fijn rijden....dan 150 euro.
Meer is het niet waard vanwege het ontbreken van een bak , de kleine stalletjes en ook maar enige luxe.
Alles dat je er meer voor geeft dan die 150 euro is puur omdat het plekje je aanspreekt / andere stallingen minder aantrekkelijk zijn voor je om 1 of andere reden :)
jesito schreef:Het ligt er denk ik ook aan waar je waarde aan hecht, mooie binnenbak, solarium, stapmolen, enz. voor dit soort stallen betaal je heel veel maar komt je paard vaak ook amper buiten toch wordt daar dan weer wel veel geld voor neergeteld.
Ts waarom vraag je dit, wat betaal je dan als ik vragen mag?