gossie zeg wat volwassen.. gefliciteerd met je verzorgster soms klikt het weleens niet tussen een eigenaar en een verzorgster en wie weet heeft TS het wel zo ervaren zoals ze het opschrijft.
marjanvr
Geplaatst: 15-12-11 18:35
Sorry meis ze denken dat je mij bent.
marjanvr
Geplaatst: 15-12-11 18:37
Jullie vinden dat ik niet eerlijk ben maar wie zegt dat zij wel de waarheid spreekt.
Dan nog het is mijn paard en mijn beslissing wat ik er mee doe. Verder maak ik er geen woord meer aan vuil
PabloM
dan zou ik lekker verder zoeken! 21 uur per dag op stal is veel te veel!
Dat ligt eraan wat voor stal het is. Wij hebben op het pension stallen met een uitlooppaddock. Met dit slechte weer staan ze gewoon de hele dag op stal.
Huh? Raak even de draad kwijt nu! Rare wending! Maar goed ik zou voor stal 2 gaan, persoonlijk kan ik niet zonder binnenbak en t is fijn dat voeren, mesten enz lekker gedaan wordt en dat het dichterbij is!
Haha, zo val je door de mand Marjan, heel jammer.... t Is dat schaduw eerder was, ik zoek ook nog een verzorger en zou zihudinges graag op mn paard gezien hebben...
Bedankt Billy, ik rij Schaduw's paard met plezier . Het is een fijn werkwillig paard dat snel leert. Maar ik heb ook Sam met veel plezier gereden en verzorgd. Mocht je een keer omhoog zitten en niet kunnen dan wil je paard best voor je beweging geven hoor, laat het maar weten. Als ik tijd heb dan doe ik dat graag.
PS als je me maar niet op je JR's laat passen, ik denk niet dat mijn twee oude 14- jarige binken tegen dat gespring bestand zijn
F_inley
Geplaatst: 16-12-11 23:07
Hey, waarom heb je nou een ander account gebruikt? Je kan deze vraag toch gewoon met je eigen stellen? En vind het niet tof dat je gister een ander verhaal tegen mij hierover ophing