xApple schreef:Ik gaf op niemand antwoord.. Was een reactie op de bijrijders die het zo raar vinden als ze iets
moeten bijdragen in de kosten
Ooh okee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:dan moeten ze of zelf meer tijd in het paard besteden, of geen paard nemen als ze geen tijd hebben.
als ze gelder voor vragen vind ik afzetterij.
zou lekker zijn: jij wilt een paard en jij wilt een bijrijdster, en die zal ook nog eens moeten betalen.
vrouwke schreef:ik vind het afzetterij, als jij iemands paard rijd/verzorgd en die mensen durven er nog een geld voor te vragen.
HUN willen paarden, en als ze er niets mee doen hoeft degene die er wel iets mee wil doen en er schik in heeft
niet te betalen vind ik.
MaritAriel schreef:vrouwke schreef:ik vind het afzetterij, als jij iemands paard rijd/verzorgd en die mensen durven er nog een geld voor te vragen.
HUN willen paarden, en als ze er niets mee doen hoeft degene die er wel iets mee wil doen en er schik in heeft
niet te betalen vind ik.
toen ik het een lange periode onwijs druk had met school had ik ook een bijrijder nodig . Ik vroeg ook rond de €100,- . Stalling , voer , hoefsmid , dierenarts enz moeten ook betaald worden . En als ik er amper mee bezig ben en zij wel mag ze daar best aan bijdrage .
vrouwke schreef:vind ik dus niet.
als je geen tijd hebt voor het paard , of geen geld genoeg hebt moet je hem wegdoen.
ze bewijst je een dienst en moet er dan ook nog voor betalen?
ik heb ook 2 paarden en een bijrijdster.
zou toch erg zijn als ze een stuk last van je afneemt, door hem te rijden en weet ik nog meer, omdat jij weinig tijd hebt dan haar te laten betalen.
ik wilde paarden, heb ik geen tijd is dat mijn probleem.
ik vind dat je dankbaar moet zijn dat zo iemand tijd aan je paard besteed omdat jij geen tijd hebt.
_Nancy schreef:Ik heb nog nooit een bijdrage betaald voor een verzorgpaard en zal dat ook nooit doen!
Ik vind het grootste onzin..
Een verzorger zoeken voor 1 drukke periode en dan weer weg doen.. Nee dát is lekker!
Even geld binnen halen via een verzorgster, en haar daarna weer wegdoen als je weer tijd hebt.
MaritAriel schreef:vrouwke schreef:vind ik dus niet.
als je geen tijd hebt voor het paard , of geen geld genoeg hebt moet je hem wegdoen.
ze bewijst je een dienst en moet er dan ook nog voor betalen?
ik heb ook 2 paarden en een bijrijdster.
zou toch erg zijn als ze een stuk last van je afneemt, door hem te rijden en weet ik nog meer, omdat jij weinig tijd hebt dan haar te laten betalen.
ik wilde paarden, heb ik geen tijd is dat mijn probleem.
ik vind dat je dankbaar moet zijn dat zo iemand tijd aan je paard besteed omdat jij geen tijd hebt.
Nou daar ben ik het dus absoluut niet mee eens . Je paard weg doen omdat je 1 drukke periode hebt ? Nou never .
De meeste mensen die een paard willen verzorgen kunnen geen eigenpaard hebben / betalen , dan is dit toch een perfecte oplossing , zij blij , ik blij , maar aangezien wij mijn paard delen , is het wel zo redelijk om ook de kosten te delen . ( zij betaalde nog geen kwart met die honderd euro )
vrouwke schreef:MaritAriel schreef:Nou daar ben ik het dus absoluut niet mee eens . Je paard weg doen omdat je 1 drukke periode hebt ? Nou never .
De meeste mensen die een paard willen verzorgen kunnen geen eigenpaard hebben / betalen , dan is dit toch een perfecte oplossing , zij blij , ik blij , maar aangezien wij mijn paard delen , is het wel zo redelijk om ook de kosten te delen . ( zij betaalde nog geen kwart met die honderd euro )
en als het andersom was? iemand anders had een paard en jij ging die verzorgen, was je dan ook bereid om te betalen?
MaritAriel schreef:vrouwke schreef:ik vind het afzetterij, als jij iemands paard rijd/verzorgd en die mensen durven er nog een geld voor te vragen.
niet te betalen vind ik.
toen ik het een lange periode onwijs druk had met school had ik ook een bijrijder nodig . Ik vroeg ook rond de €100,- . Stalling , voer , hoefsmid , dierenarts enz moeten ook betaald worden . En als ik er amper mee bezig ben en zij wel mag ze daar best aan bijdrage .
enjoy86 schreef:Shirley__ schreef:Een bijrijder hoort niet te betalen... vind ik tenminste... Heb al aantal reacties op mijn advertentie gehad en dat ik dan in ruil de stallen moest doen of wat extra dingen...
Dan worden we allemaal bijrijder![]()
Zijn we allemaal van de stallings -voer -da- en smid kosten af