Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miepie77 schreef:Pippaa schreef:Enkeltje van 9,5km op de fiets, dus 19km en dat 3x in de week. Mijn paard heeft het er super naar haar zin (volgens mij kon ik niks beters voor haar vinden dan dit!) en het was het goedkoopst.
Als je beschikking hebt over een auto en er niet elke dag naartoe moet, zou ik het ook doen als dat het beste is voor het paard.
Ik merk wel dat als ik nu naar mijn paard toe ga we altijd aan het werk gaan. Soms gaan we wel een keertje wandelen, maar ik ga er nooit naartoe om 'even te knuffelen' of om haar alleen maar even te zien. Dat is het enige nadeel voor mij. Misschien wat om over na te denken.
vind je 3 keer in de week niet wat erg weinig
Sneeuw88 schreef:Dat heb je best goed voor elkaar TS. Het is wel een end rijden, dus die kosten ben je aan brandstof ook kwijt. Maar daar heb je vast wel mee rekening gehouden
Ik rij naar mijn bijrijdpaardje ook iets van 25km enkele reis, met de auto. Maar dat doe ik maar 1 en soms 2x per week. Mijn eigen paard staat 5km weg, dat doe ik op de fiets dus uiteindelijk ben ik daar langer mee bezig dan die 25km