Wat vinden jullie deze stal waard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:34

Dees90 schreef:
Ik wil er zelf ook niet gaan staan hoor. :)
Ik ben al naar andere stallen aan het kijken!

Wil gewoon weten wat jullie hier voor zouden betalen...

Maar goed, deze stal vraagt dus 250euro :') :') :') :') :') .... Ja en om de maand 260 euro als er ontwormd word.
Kon mijn oren niet geloven!!

Ooohhh ,aar daar sta ik helemaal niet van te kijken hoor.
Ik heb hier in de regio boxjes van 2,5 x 2,5 gezien(nee ik heb geen shet, ik heb een Gelderse van 170 hoog en 2 m lang) waar je alles zelf moest doen en daar rustig dit bedrag voor durven vragen. Tja.....

Dees90

Re: Wat vinden jullie deze stal waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-11 18:49

NatasjavE, ja dat is toch bizar of niet??
Zou dat geeneens durven zelf hahaha ;) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:54

Zou je me een PB willen sturen welke stal dit is? (Ik woon hier in de omgeving).

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:58

Dees90 schreef:
NatasjavE, ja dat is toch bizar of niet??
Zou dat geeneens durven zelf hahaha ;) .

Het is heel bizar. Te meer omdat ik nu op een stal sta met:

Een ruime box (3,5 x 3,5)
Voldoende hooi in totaal 5 x per dag eten.
Op vlas en om te knabbelen een plakje stro(reken ik niet tot het eten)
s'ochtend in de stapmolen. In de middag in de paddock/wei(wordt gedaan)
Een achterberg bak
kastje
longeerbak/paddock
goede uitrijmogelijkheden
een solarium
was/poetsplaats met warm en koud water
kleinschalig

Ziet er mooi en verzorgt uit.
Voor 290 euro.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:39

Echt bizarduur die prijzen in deze regio.ik ben zelf ook op zoek naar stalling in de hoeksche waard maar het is helaas allemaal dezelfde prijsklasse.maar ik weet nu wel dat ik niet naar die stal moet waar we het hier over hebben :9

Anoniem

Re: Wat vinden jullie deze stal waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:53

Zelfs als recreatieruiter zou ik daar niet willen zien ,ook niet na het positieve verhaal te hebben gelezen. Ik snap dat je geen garagebox krijgt bij je stal om je spullen in te doen, maar je moet toch wel fatsoenlijk je spullen kwijt kunnen? Ik vind het geen doen om een stal in m'n box te moeten zetten. Ik ben ook recreatie "ruiter". Ik rijd amper, maar ik wil wel m'n paard gewoon normaal en fatsoenlijk buiten kunnen zetten, zonder dat m'n pony tot d'r knietjes wegzakt in de modder.

Als je ermee hebt leren leven en niet anders meer gewend bent als het ware, ja dan zal je er vast prima staan als je er al jaren staat... Zo ken ik ook mensen van mijn vorige stal die er al jaaaaaaaren 'zonder problemen' staan terwijl ik er binnen 3 weken alweer weg was...

Ik vind het inderdaad erg duur voor zoals het omschreven wordt. Dat de boxen vies zijn voor het mesten, kan ik inkomen maar, ik vind dat een paard ten alle tijden genoeg bodembedekking moet hebben. Ik vind dat voor mijn pony in ieder geval echt wel een must, aangezien ze iedere dag of nacht wel in d'r stal ligt te maffen, languit. Moet er niet aan denken dat ze dan op een kaal stukkie ligt.

En nogmaals, ik ben ook recreatie "ruiter" maar sommige dingen zijn en blijven gewoon een must. En een bak met een enigzins fatsoenlijke bodem is echt wel een must. Geen hoop zand..