Omdat ze die de vorige keer al gehad hebben, en die is veel duurder, ook al koop je die in het buitenland. Vergeet niet dat de kuur een aanslag op het lichaam an sich is. De Promox krijgen ze weer van het voorjaar, maar wel na mestonderzoek en dus als het nodig is.
Even mijn vraag van gisteren herhalend, denk dat je er overheen gelezen hebt. Ik was namelijk wel benieuwd naar de houdbaarheidsdatum van de wormspuiten.
De levertijd heeft er dan i.i.g. niet onder geleden, laatste keer dat ik ze bestelde was begin mei en toen duurde het ook zo 'lang' voordat ze er waren. Ik had er toen 8 besteld die in een envelop zaten. (Niet geopend onderweg.)
Ik heb ze hier ook besteld inmiddels. Bij betaling kun je ook gewoon van te voren overboeken, voor de mensen die geen paypal hebben. Het duurde bij mij ook een dikke week voordat het binnen was, pakket was niet geopend. Verzendskosten waren wel verhoogd ten opzichte van vorig jaar, maar het kan nog steeds wel uit.
ik heb net besteld, moest alleen wel 15,90 aan verzendkosten betalen. maar goed altijd goedkoper dan bij onze dierenarts halen. ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg.
Ik moest ook 15.90 betalen aan verzendkosten. Ik heb een maand geleden besteld, misschien is dit nog niet zo lang geleden veranderd?
Lenn
Geplaatst: 12-06-12 12:28
ik heb dat ook gedaan, ideaal! Bij mij waren de verzendkosten op 17 januari 7,50. Uit Ierland. Ik weet niet of het hetzelfde is als van de mensen hier, maar de link is orchardequestrian[punt]com. Is dat ook wat jullie bedoelen?
Deze 4 had ik besteld: Eqvalan (Ivermectin) € 11.95 Equimax (Ivermectin & Praziquantel) € 16.95 Eraquell (Ivermectin)€ 6.95 Equest Pramox (Moxidectin & Praziquantel)€ 16.95
Laatst bijgewerkt door Lenn op 12-06-12 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt
kevje06
Geplaatst: 12-06-12 12:29
bel91 schreef:
verzendkosten waren 7,50 voor mij
waar woon jij dan kevje06?
waarschijnlijk boven een kg dan woon in amsterdam
maar heb een liter fles spul gekocht en 15 wormenspuiten