Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LouLouB schreef:Op de stal waar ik sta (eenzelfde als hier beschreven wordt) staan wij met 7 mensen die varieren van 16 jaar tot 50, van moeder tot stapper en ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand de paarden niet buiten kwam zetten. Natuurlijk komt het voor dat iemand niet kan, maar dat kan altijd onderling geregeld worden. Op zo'n stal ben je samen verantwoordelijk en mijn ervaring is dat dat heel erg goed werkt.
Sugarfoot schreef:Ik ben de dochter van de TS![]()
@mang: Er zijn best veel paardenhouders die inderdaad zelf alles voor hun paard willen doen, júist omdat het zelf niet voeren e.d. hun niet goed is bevallen... Met zulke mensen krijgen wij nu veel te maken, in dat geval kunnen ze bij ons hun gang gaan.
Sugarfoot schreef:@Focussed: Dit zou best haalbaar zijn hoor, we zitten alleen met inkopen van hooi: niet iedereen wil hetzelfde hooi...
Wij hebben al een tijdje voordroog hooi uit natuurgebied wat bij alle pony's zeer goed bevalt, maar dit verschilt natuurlijk per paard.
Het wie-wanneer voert kan inderdaad worden opgelost door het voer slechts klaar te leggen, het enige wat wij dan nog hoeven te doen is het paard binnen zetten.
De doelgroep is er op zich wel naar, in totaal verwachten we 3 pensionklanten, echter heeft de een zoveel paarden dat wij die niet onder kunnen brengen. Wel zijn zij allen geïnteresseerd in de situatie zoals in de openingspost omschreven.
Sugarfoot schreef:@Focussed: Dit zou best haalbaar zijn hoor, we zitten alleen met inkopen van hooi: niet iedereen wil hetzelfde hooi...
Wij hebben al een tijdje voordroog hooi uit natuurgebied wat bij alle pony's zeer goed bevalt, maar dit verschilt natuurlijk per paard.
Het wie-wanneer voert kan inderdaad worden opgelost door het voer slechts klaar te leggen, het enige wat wij dan nog hoeven te doen is het paard binnen zetten.
De doelgroep is er op zich wel naar, in totaal verwachten we 3 pensionklanten, echter heeft de een zoveel paarden dat wij die niet onder kunnen brengen. Wel zijn zij allen geïnteresseerd in de situatie zoals in de openingspost omschreven.
TurdusMerula schreef:Ik denk dat je je markt enorm vergroot als je binnen/buiten-zetten en voerdiensten zelf regelt en dus niet aan de klant overlaat. Je kunt wel vragen of voer klaar te zetten zodat je het alleen maar in stal hoeft te kiepen.
Je kunt hooi en stro zelf regelen en dan tegen kostprijs aan de klanten doorverkopen, zodat het wel centraal geregeld is maar de klant toch zelf kan bepalen. Edit: vooraf betalen dus.
Annemiek89 schreef:ik denk dat je beter kan zeggen ik ga alle paarden zelf voeren ook om de rust te bewaren op stal,mbt tijdstip.
ook zou ik de stal inclusief maken (ex mesten) dit is veel meer in trek,anders kun je de deuren denk ik beter dicht laten ipv je stal te openenen.
prijs zoals nu:€40
prijs inclusief:€80,-
Paddenpad schreef:Wanneer je een rijbak maakt zonder omheining heb je geen vergunning nodig,je kunt houten of betonnenbielzen als bakrand neerleggen,houdt tevens het zand mooi tegen.