tentenkamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:12

Ik woon vlakbij Hypodrama maar kom er echt noooit. Vind het zo'n verschrikkelijke zaak. Het personeel is idd niet om over naar huis te schrijven, ze gaan alleen zogenaamd vriendelijk doen als ze denken dat je een hoop geld hebt (en uit gaat geven). de kwaliteit is vaak slecht, en voor goed advies hoef je er ook niet aan te kloppen. Vaak zijn de "gewone" producten er duurder dan elders, en zijn ze alleen goedkoop met de rotzooi. Ik ga altijd naar een ruitersportzaak in de omgeving van Utrecht, ii heb een keer gehad dat mijn rijbroek niet goed bleek te zijn, er gingen draadjes los. Ik ben er heengegaan, en zonder pardon hebben ze hem ingenomen en heb ik een andere nieuwe gekregen. Ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat bij Hypo.. Meestal krijg je dan te horen van: oh die zal wel verkeerd gewassen zijn... Verder krijg ik ook altijd korting in die winkel waar ik nu ga.. op alle producten minstens 10% en vaak meer... voor mij geen tentenkamp dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:20

Nou, het nadeel is dat je dingen die je op het tentenkamp koopt niet kan ruilen. En als je in de winkel koopt, kun je wel ruilen of een tegoedbon krijgen. Maar geld terug zit er niet in...

Zo kocht ik een regendeken die op het paard geen superpasvorm had. Ze hadden daar geen Harry's Horse, Bucas of Rambo dus ruilen zat er niet in. Geld terug ook niet, dus nu heb ik de deken maar gehouden...

Ik koop er wel altijd mijn shabrakken, want ze hebben een model dat voor mijn paard op maat gemaakt lijkt te zijn Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:18

crossmonster"]
en tallie, als je met de trein + bus komt, dan kan ik je misschien wel oppikken, volgensmij is er trouwens een bushalte vlakbij het tentenkamp! lama weten!
[/quote]

Hoeft niet hoor, ik woon redelijk dichtbij en heb zelf een oootooo Haha! Knipoog

[quote="Liesbethje"]
[quote="Tallie1979 schreef:
Wie heeft er zin om samen te gaan?? Haha! Ik wil een van deze dagen ook eens gaan snuffelen Haha! Moet ook een winterjas hebben Haha!:D:D

Tal, ik ga wel met je mee, k heb niks nodig maar dat maakt niet uit Schijnheilig Ik bel je nog wel even oke Haha!
[/quote]

Gezellie Haha!:D:D Gelukkig laat je er geen gras over groeien Knipoog Wij gaan dus op woensdag 15 oktober meteen na het werk, zal een uurtje of half 7 daar zijn Haha!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:53

Het heeft even geduurd, maar hier dan de advertentie voor tentenkamp uit het SSR-krantje. Ik hoop dat ie te lezen is en ie het doet, want hij moest eindeloos verkleint worden Boos!

Afbeelding

Afbeelding

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:55

heel erg lief van je....maareh heb je er ook een vergrootglas bij ? Haha!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 20:02

Je zal het toch even zelf moeten proberen Haha!
Ben zo lang bezig geweest met verkleinen, omdat ie het anders niet wilde uplaoden dat ik het heeel erg zat ben....
Misschien dat ik morgenochtend nog een heel actieve bui heb....

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 20:11

destijds toen ik whisje nog niet had gingen ik +ouders toen noemden me vader het hypodrama en ik heb er tentenramp aan vast geplakt en toch ga ik er wel eens heen dit keer waarschijnlijk voor de cap

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 20:36

richtje, ik heb thuis de paard en sport,daar staat ie ook in,maar is ie anders op internet nergens te vinden ??

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 21:18

Richtje schreef:
Het heeft even geduurd, maar hier dan de advertentie voor tentenkamp uit het SSR-krantje. Ik hoop dat ie te lezen is en ie het doet, want hij moest eindeloos verkleint worden Boos!

Afbeelding

Afbeelding

heel erg bedankt. maar kan het niet lezen. zou je ze misschien Als je daar zin in heb ze naar me e-mail willen sturen (in het groot) Sharir14@hotmail.com

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:33

Ik ga ook elk jaar naar het tentenkamp, want ik woon er vlakbij. Maar elke keer valt het weer zwaar tegen. Soms zijn er wel leuke aanbiedingen. Maar ik zou echt afraden om een heel eind te gaan reizen, want de meeste dingen zijn helemaal niet goedkoper. Ook is het handig om van te voren in de catalogus te kijken, want dan weet je of het echt wel is afgeprijsd. Met dat mileenium tentenkamp was er bv. een aanbieding van dekjes voor 40 gulden, veel mensen kochten ze terwijl ze normaal dus 39,95 waren. De kwaliteit is ook slecht. Bovendien wordt het elk jaar minder. Er raad aan om net op woensdag te gaan want dan is het erg druk terwijl het op de andere dagen bijna uitgestorven is.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:35

Er is daar veel slechte kwaliteit. Leuke bodywarmers voor weinig, wat blijkt; de rits is kapot of er staat een halve naam op geborduurd. Maar dat zetten ze er in de folder niet bij!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:03

Ik ga niet meer naar Hypodrama's Tentenramp....heb 2 jaar voor Hypo gewerkt maar ben daar om verschillende redenen weggegaan en nu krijgen ze van mij geen cent meer!! Plus dat ik weet wat voor troep ze verkopen zoals geruite rijbroeken van Pikeur die ze 6 jaar geleden ook al hadden en inderdaad die oerlelijke bodywarmers in felle kleuren en walgelijke transportbeschermers met bloemetjes enzo Tong uitsteken Ik wacht wel tot Paard en ga daar weer eens lekker snuffelen

-X- Anja

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:29

Weet iemand of er ook fatsoenlijke rijbroeken zijn. Zie wel wat in de advertentie staan, of zijn dat ook incourante maten en kleuren?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:32

Daar is maar een ding op te zeggen: Ja, 98% wel

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:07

mmm ik wil alleen maar spoortjes en een nieuw dekje
daar kunnen ze toch nix aan verzieken...?? en het personeel
vin dik altijd super aardig weet je wat ik niet leuk vind RiJo of Starho
beetje arrogant allemaal nee Hypo vind ik altijd prima
maarja 'gelukkig' heeft iedereen een andere mening!!

duivelintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:14

mango schreef:

dan neem je zeker genoeg geld mee als ze aardig zijn bij hypo.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:15

Billy schreef:
Daar is maar een ding op te zeggen: Ja, 98% wel

He, dat is dan weer jammer dan. Ben nog op zoek naar een paar nieuwe, geodkope bandplooirijbroeken.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:16

Ik wilde in het weekend gaan.. zijn de rijbroeken er dan nog wel, of heeft het echt geen zin meer?

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:20

duivelintje"]
[quote="mango schreef:

dan neem je zeker genoeg geld mee als ze aardig zijn bij hypo.
[/quote]

nee helemaal niet raar is dat he de ene heeft leuke ervaringen, en de andere dus helemaal niet!!

ik ruil ook best wel eens wat nog nooit moeilijk gedaan??!!

ik heb gewoon een hele leuke, aardige super toffe uitstraling.. *LOL* Schijnheilig Tong uitsteken

duivelintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:23

dan heb je mazzel ja, ik kwam er heel vaak vroeger(was 10 minuten van mijn stal vandaan), maar werd meestal als een stuk vuil behandeld. dus van mij krijgen ze geen cent meer.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 22:47

Ben benieuwd wat de aanbiedingen zijn, kan het nu helaas niet lezen.. Aangezien we nog heel veel spullen moeten inslaan, ben ik erg benieuwd!!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 09:30

Er is nog een topic over het Tentenkamp waar Smiley alle aanbiedingen heeft overgetikt, misschien die even zoeken?

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:16

duivelintje schreef:
diegene die ruzie had dat kan bijna alleen maar met steef zijn. heb ik ook al een aantal x ruzie mee gehad. ik vind het echt een kl*** zaak.

Of Maarten, dat is galbak nummer 2 Haha! Die denkt dat de klanten zijn publieke eigendom zijn en is zo vreselijk ombeschoft!

En idd Hypo doet idd heel vaak dingen met tentenkamp in de aanbieding die nu duurder zijn dan normaal! Ik ga evengoed wel, ff neuzen. Longeerzweep voor 5 euro kan geen kwaad en een zachte longeerlijn voor 10 euro......

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 13:05

rijbroeken van pikeur, euro-star en cavallo nu met kortingen 30-40-50 %, maximaal 2 per persoon

daar ga ik voor. ze zullen het wel alleen in rare maten hebben, maar komt dat ff goed uit, want ik heb een rare maat Tong uitsteken
maarja als er niets bij is wat super zit dan neem ik het niet. hopelijk is het rustig bij de pashokjes

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 13:52

ik ga gewoon voor de spullen die ze binnen hebben Tong uitsteken loop buiten rond om te zien of ze iets hebben maar that's it!