Ankie2011 schreef:Jullie wonen niet bij die stallen. Dus er is niet altijd iemand aanwezig bij de paarden. Hoe houd je indringers dan buiten? Tegenwoordig wordt er overal makkelijk gestolen. Zeker als je bij een bos zit is het aantrekkelijk om als dief even te komen kijken of zelfs een paar paarden ongezien op de trailer te laden. Ik denk dat je de hele situatie een heel stuk romantiseert. Tegenwoordig is de concurrentie tussen pensionstallen moordend, ook in Oost-Brabant. Denk dat er weinig mensen zullen kiezen hun paarden ergens te stallen met een slechte buitenbak en alleen buitenstallen. Dat is de winter erg koud wanneer je nog niet even binnen kan staan. Hoe ga je dat met bevroren leidingen doen? Hoe krijgen de paarden dan water? Wie zet de paarden buiten en wie verzorgt de paarden wanneer je moeder ziek is en jij bij haar in het ziekenhuis zit? Je moeder is nu heel enthousiast, maar wat als ze het na een tijdje beu is om uit te mesten, paarden buiten te zetten etc.?
Zoals ik al zei, ik stel alle tips op prijs maar mijn vraag is niet of ik het wel of niet moet doen. Die dingen zijn uiteraard allemaala doordracht.