Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jodie_Delano schreef:Jeanine93 schreef:Nee, hier niet. En blij toe. Als ik iets vervelend vond om te doen, was dat het. Wat een vreselijk rotklus. Mest dan liever heel veel stallen uit.
Buidelijk heb jij niet zo veel voor je paard over!!
Jodie_Delano schreef:@Tigra_
--
nou iedereen zijn eigen menig toch?
IK VIND:
Ik wil niet door de strond lopen dus ik vind dat mijn skatties dat ook niet hoeven.
Jodie_Delano schreef:@Tigra_
--
IK VIND:
Ik wil niet door de strond lopen dus ik vind dat mijn skatties dat ook niet hoeven.
Tigra_ schreef:Jodie_Delano schreef:@Tigra_
--
IK VIND:
En ik zeg op mijn beurt dat het toch helemaal niet zo'n ramp is als je voldoende wei hebt. Heb je ene kleine wei vindt ik het persoonlijk niet meer dan logisch wat dan "schijt" een paard zichzelf de wei uit als je het niet op ruimt.
Zeg toch niet dat er iets mis is met je mening.
Persoonlijk zie ik er bij voldoende wei niet zo'n noodzaak in. In de stal liggen ze vaak de hele dag/nacht in hun mest te woelen.
eenitraM schreef:Jodie_Delano schreef:@Tigra_
--
IK VIND:
Dan hebben je toppertjes een mooi klein stukje land. Paarden poepen niet overal en nergens. Nee, die zijn netjes en hebben een vast toiletstukje. Mooi jammer dat het hele land van jullie een toilet is