Ik zou je dus geen hulp kunnen geven ik ben zulke hoge stallingen gewent en weet niet wat de gemiddelde stalling bij jou in de omgeving is...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elmira schreef:nynkeenfred schreef:Ik betaal zelf 265 euro voor:
http://stalseldsum.nl/
Absoluut niet duur met Douche,Binnenbak,Buitenbak,Weidegang,Word buitengezet,Gevoerd,Gemest,kantine.
Maar dit is ook in noorden van het land.
Vind ik ook ontzettend aan de prijs voor in het Noorden! En dat ze in de winter standaart niet buiten komen vind ik wel echt een minpunt. Ik heb zo ongeveee dezelfde dingen (ook binnenbak vlakbij leeuwarden etc) en betaal 170, alles wordt gedaan behalve mesten.
Ik zou voor deze stalling, gezien de regio tussen de 180 en 220 over hebben, mits me gegarandeerd wordt dat mijn paard ook met heel slecht weer minimaal 4 uur naar buiten kan.
Barcelano schreef:Met de hoge stro prijze...
Heb soms een beetje mijn twijfels eraan of het niet door sommigen als een soort excuus wordt gebruikt.
Ook door de boeren, omdat er soms gewoon nog zat oud stro ligt van de voorgaande jaren...
Onze stal eigenaar haalt nu stro uit frankrijk..
Ik mag tot nu toe niet klagen en tuurlijk is het niet raar dat het soms wel om hoog moet gaan maar ik lees bedragen met 20 a 40 euro.
En bij mij omg dordrecht etc worden er absurde prijzen gebruikt, en dat is niet alleen omdat het randstad is.
Maar omdat ze zogenaamd dan exclusief zijn....Maar ondertussen krijg je veel minder service dan wat ik krijg en betaal..