Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gypsy schreef:TS, je zult moeten accepteren dat je er iets voor over moet hebben. Als je in amstersdam woont en een paard wilt hebben, dan moet je gewoon bedenken: Tja het gaat prijzig zijn, en ik zal ver moeten reizen. Is een feit, accepteer het. Mischien heb je geluk en is het niet zo, maar waarschijnlijk niet.
Ik vond het ook niet altijd even grappig, een uur en een kwartier op de fiets. Maar ik genoot gewoon van een paard dat goed in haar vel zat. Dagje niet komen was dus ook geen probleem..
Katleen123 schreef:ik sta momenteel namelijk op stal 1,
gisteren toen ik weer een rondje stallen zoeken aan het doen was,kwam ik stal 2 tegen..
toen er werd gezegt dat je ze zelf buiten moest zetten had ik al zoiets van nee..maar doordat ik vanmiddag weer al die paarden in de modder zag staan ging ik toch twijvelen..
vandaar mijn vraag aan hier...wat zou jij kiezen.want het is wel je beesie..ik zelf al slaap ik op de grond,boeit me niks..
maar voor hun vind ik het zo..zielig..maarja als je dan wel eens hier op bokt leest dat het geen mensen zijn blabla denk ik..tja...maar toch...ik zou het zelf ook fijn vinden om ergens droog te kunnen liggen..
dus twijvel..twijvel..
en ik ben helemaal niet te beroert om wat te betalen..ik betaal nu ook 380 voor allebij me paarden..samen dan:)
_Dune_ schreef:Ik zou gaan voor stal 3. Beide stallen bieden geen paardwaardig bestaan. In de winter in de blub staan, komt een paard echt niet ten goede. En 23 uur in een stal ook niet.
Katleen123 schreef:Sjors493 schreef:laten we 1 ding voorop stellen: in de blubber staan is beter dan is de stal
tja dat is de keuze...
Katleen123 schreef:@mylene32 heb ik gezien ,maar vind ik te ver
en die andere stal kost 245..
das te veel,ik wil ook mijn ouwe pony meenemen