_Aurora_ schreef:ik zou voor stal 2 gaan. Ik vind stal 3 de minste optie omdat er weinig ervaring is, je weet niet hoe de weide blijft en ze hebben maar weinig soortgenoten. Daarnaast snap ik wel dat ze niet teveel wisselingen in de groep willen hebben. Dat ze niet in de hand mogen komen zou ik niet zo'n probleem vinden want jullie doen er nu ook al heel erg veel mee. Bij nico laten staan zou ik ook niet doen. Daar staan ze heel de winter op stal en een veulen is wel fijn als het gewoon kan spelen met soortgenoten. over verboon hoor ik ook goede verhalen maar daar staan ze in de winter wel veel binnen.
Hier bijft ze zoiezo ook niet staan hoor, absoluut niet.
Bij verboon komen ze swinters maar 45 minuten buiten dus echt veel te weinig. Bij opfok 2 weet ik niet of ze alleen in de loopstal blijven maar dan hebben ze wel iedergeval een verharde(stenen) uitloop naar buiten dus meer beweging. Ook vond ik het daar netter eruit zien, alleen mag je bij verboon ze er wel uithalen en bij deze niet. en is het verder weg. Maar alles heeft zijn voor en nadelen.