Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Ik sta werkelijk verbaast, hoort al het werk wat erbij komt ook niet gewoon bij de hobby dan? Ik heb de paardjes aan huis, 7 stuks en een logé en doe dus alles zelf, dagelijks stallen mesten, land schoon maken, waterbakken vullen, voeren, paardjes verzetten, hooien, land bij houden wat onkruid betreft etc etc. Daarbij heb ik een eigen bedrijf en nog een lading andere dieren die verzorgd moeten worden. Vind een aantal wel een beetje verwend over komen hoor.
Bassenqua schreef:Ik sta werkelijk verbaast, hoort al het werk wat erbij komt ook niet gewoon bij de hobby dan? ......Vind een aantal wel een beetje verwend over komen hoor.
Bassenqua schreef:Ik sta werkelijk verbaast, hoort al het werk wat erbij komt ook niet gewoon bij de hobby dan? Ik heb de paardjes aan huis, 7 stuks en een logé en doe dus alles zelf, dagelijks stallen mesten, land schoon maken, waterbakken vullen, voeren, paardjes verzetten, hooien, land bij houden wat onkruid betreft etc etc. Daarbij heb ik een eigen bedrijf en nog een lading andere dieren die verzorgd moeten worden. Vind een aantal wel een beetje verwend over komen hoor.
GamblersCup schreef:Bassenqua schreef:Ik sta werkelijk verbaast, hoort al het werk wat erbij komt ook niet gewoon bij de hobby dan? Ik heb de paardjes aan huis, 7 stuks en een logé en doe dus alles zelf, dagelijks stallen mesten, land schoon maken, waterbakken vullen, voeren, paardjes verzetten, hooien, land bij houden wat onkruid betreft etc etc. Daarbij heb ik een eigen bedrijf en nog een lading andere dieren die verzorgd moeten worden. Vind een aantal wel een beetje verwend over komen hoor.
Als jij naast al dit werk op een dag nog tijd hebt om uitgebreid met je paard bezig te zijn (en dan heb ik het over ééntje) aan verzorging en beweging, dan heb je minder te doen als ik met mijn baan![]()
Is wel de reden dat mijn huis nooit schoon en opgeruimd is
Silence schreef:Ik sta op een stal waar alles gedaan wordt. Dit puur en alleen omdat ik het niet red i.v.m. mijn werk om elke dag alles zelf te doen. Echter probeer ik op vrije dagen zoveel mogelijk zelf te doen omdat het toch mijn paarden zijn waar ik zelf voor gekozen heb om de verantwoording over te nemen.
Maar op dagen dat ik het niet red weet ik dus dat alles prima verzorgd wordt en kan ik weinig tijd die ik heb lekker aan de paardjes besteden.
Ulfeino schreef:Uit heel veel reacties van mensen lees ik "ik wil wel een paard maar geen drukte, alleen de lusten niet de lasten" vind dit best wel een beetje gek eigenlijk.