Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Op 2001-08-25 23:55, schreef Lunatic:
NEE Runningkawa, ik snap jou niet!!!
Volgens mij ben jij echt heel blond of gewoon kortzichtig.
Sorry hoor, ik zit me mateloos te irriteren aan jouw houding tegenover het ruiterbewijs, mensen die duidelijk gelijk hebben en medeweggebruikers! Jij denkt er blijkbaar nogal luchtig over...
Het ruiterbewijs is VERPLICHT als je over de weg gaat met je paard!! Moeten we je dat nou nog vaak uitleggen of begint er iets bij je te dagen. Hier is geen discussie over mogelijk, want het is een vaststaand feit. Of je nou L rijdt of ZZ, een ongeluk kan ALTIJD gebeuren ook als je je ruiterbewijs wel hebt. In jouw geval heb je mazzel dat je verzekering dat dekt (gek zeker), maar dan nog blijft het verplicht als je over de weg gaat, of je er nou naast loopt of erop zit. Alsof zo'n agent ff gaat bellen met een rijvereniging op het moment dat er 4 auto's op elkaar zijn geknald en er gewonden zijn gevallen, om te vragen op welk niveau je rijdt
.
Uit wat je schrijft kom je over alsof je je te goed voelt voor een ruiterbewijs. Laat die arrogantie is varen en wees verstandig, haal dat papiertje even.
(zonder theorieboek, want je kent alle ziektes, behandelwijzen en verkeersregels blijkbaar al, omdat je M rijdt)