hoe kan ik geld verdienen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 00:40

JoyCiej007 schreef:
esmee_2001 schreef:
ik heb niet zoon goed doorzetting vermogen en dus heb meetsla ook geen zin ijn klusjes

Dus als het straks vreselijk koud is, het regent-hagelt-sneeuwt en vriest 10 graden onder nul, moet jou pony straks maar zien hoe hij zich red? Edit; oh, met dieren wel doorzettingsvermogen lees ik net... :=

Alsjeblieft, vind je het gek dat ik het vreemd vind dat iemand eerst van zichzelf zegt dat ze 'hoogbegaafd' is en vervolgens bovenstaande opmerking maakt????
Wat jij dan nodig hebt, is een schop onder je kont.

ik ga door weer en windt naar een dier dat ben ik gewoon en dat heeft niet iets met doorzettings vermogen te maken volgens mij

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 00:42

Moet jij niet naar bed zo onderhand?

Maartje1990

Re: hoe kan ik geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 00:45

tja, soms moet je minder leuke dingen doen om iets heel leuks te krijgen. Vervelende klusjes doen is er 1 van. Dus ga eens naar ooms tantes opa's en oma's auto poetsen etc. leer je ook nog eens wat van!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 00:45

xJori schreef:
esmee_2001 schreef:
ik heb geen goed doorzettings vermogen als het op klusjes gaat bevoorbeeld stofzuigen ofzo maar met dieren wel ik ben echt helemaal dol op diren heb er ook een heleboel wij hebben nou weer 9 kittens dus met diren is het voor mij anders

Alsjeblieft. Doe iets aan je spelling. Als hoogbegaafde moet dat niet al te moeilijk zijn.

Het. Is. Ver-bo-den. En daarnaast ook vrij dom, aangezien het zwaar is voor je lichaam, en je daar neem ik aan langer mee wil doen? Genoeg gezegd, case closed.

Wie weet.... een hoogbegaafde met dislectie...... := :=

@ TS: en of dat wat met doorzettingsvermogen te maken heeft.
Sorry, maar ik weet echt niet wat je nou precies wil en verwacht.......
je opent allerlei topics, over het één, over het ander..... je loopt gigantisch op de zaken vooruit en vraag me af of alles wat jij verkondigd uberhaupt wel waar is.........

Lijkt mij heel logisch (en als hoogbegaafde zou je dat moeten snappen denk ik zo): als jij klusjes voor anderen doet, kan je daar geld mee krijgen.
met dat geld wil je vervolgens spullen voor je (imaginaire) pony gaan kopen.
En voor dieren heb je alles over.

What's the point?? Waarom zou je geen doorzettingsvermogen hebben om geld te verdienen wat je vervolgens weer kan gebruiken om dingen voor je pony te kopen??
Ik hang ook liever dag in dag uit van 's ochtends tot 's avonds bij mijn pony's rond, maar om die te eten te geven en om zelf nog een beetje te kunnen leven moet ik toch echt werken hoor.....

Edit:
een 10 jarige, aan het eind van de zomervakantie, of zelfs wel al na de zomervakantie, die om 0.45u. nog online is...............
:= :roll:

Goh, er zijn toch wel een hoop vreemde dingen steeds met jou en je topics.....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 00:47

xJori schreef:
esmee_2001 schreef:
ik heb geen goed doorzettings vermogen als het op klusjes gaat bevoorbeeld stofzuigen ofzo maar met dieren wel ik ben echt helemaal dol op diren heb er ook een heleboel wij hebben nou weer 9 kittens dus met diren is het voor mij anders

Alsjeblieft. Doe iets aan je spelling. Als hoogbegaafde moet dat niet al te moeilijk zijn.

Het. Is. Ver-bo-den. En daarnaast ook vrij dom, aangezien het zwaar is voor je lichaam, en je daar neem ik aan langer mee wil doen? Genoeg gezegd, case closed.

Kom zeg, het meisje is 10. :? "Doe iets aan je spelling."

Wel vraag ik me af wat een tienjarige nog zo late online doet?

Wel hartstikke leuk dat je een eigen pony krijgt!! En ik geloof ook wel dat jullie er goed over na hebben gedacht.
Erg slim van je ouders om dat beetje geld zelf bij elkaar te sparen, dan weet je in ieder geval waar je voor werkt!
Ik zou beginnen met de buurt af te gaan om te vragen of ze klusjes voor je hebben, in ruil voor een bijdrage voor je pony.

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 00:51

Roosch schreef:
Kom zeg, het meisje is 10. :? "Doe iets aan je spelling."

Wel vraag ik me af wat een tienjarige nog zo late online doet?

Wel hartstikke leuk dat je een eigen pony krijgt!! En ik geloof ook wel dat jullie er goed over na hebben gedacht.
Erg slim van je ouders om dat beetje geld zelf bij elkaar te sparen, dan weet je in ieder geval waar je voor werkt!
Ik zou beginnen met de buurt af te gaan om te vragen of ze klusjes voor je hebben, in ruil voor een bijdrage voor je pony.

Toen ik 10 was, kon ik gewoon normaal spellen hoor. En met een 9,3 gemiddeld? Zou spelling toch ook op niveau zijn. Ik bedoel, we weten dat ze het kan, dus dan zou ze dat ook moeten doen, toch?
Anders is het hetzelfde als je niet aan de verkeersregels houden, terwijl je ze dondersgoed weet. Why not do your best?

Overigens ben je volgens de bokt-regels ook verplicht om abn te spreken/schrijven...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 00:55

Nou zeg, kom.. toen jij 10 was kon je normaal spellen, prima. Ik vind dat je echt totaal niet netjes reageert op het meisje.
Zo kwalijk is haar spelling niet, er zitten een paar foutjes in maar niets wat niet te ontcijferen is.
Als jij prima kon spellen toen je in groep 6 zat, heel fijn voor je, maar het kind is 10 en niet te vergelijken met oudere mensen van 20 jaar.
Een beeetje inlevingsvermogen zou hier toch wel op z'n plaats zijn denk ik.

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 00:58

xJori schreef:
esmee_2001 schreef:

Wie weet.... een hoogbegaafde met dislectie...... := :=

@ TS: en of dat wat met doorzettingsvermogen te maken heeft.
Sorry, maar ik weet echt niet wat je nou precies wil en verwacht.......
je opent allerlei topics, over het één, over het ander..... je loopt gigantisch op de zaken vooruit en vraag me af of alles wat jij verkondigd uberhaupt wel waar is.........

Lijkt mij heel logisch (en als hoogbegaafde zou je dat moeten snappen denk ik zo): als jij klusjes voor anderen doet, kan je daar geld mee krijgen.
met dat geld wil je vervolgens spullen voor je (imaginaire) pony gaan kopen.
En voor dieren heb je alles over.

What's the point?? Waarom zou je geen doorzettingsvermogen hebben om geld te verdienen wat je vervolgens weer kan gebruiken om dingen voor je pony te kopen??
Ik hang ook liever dag in dag uit van 's ochtends tot 's avonds bij mijn pony's rond, maar om die te eten te geven en om zelf nog een beetje te kunnen leven moet ik toch echt werken hoor.....

Edit:
een 10 jarige, aan het eind van de zomervakantie, of zelfs wel al na de zomervakantie, die om 0.45u. nog online is...............
:= :roll:

Goh, er zijn toch wel een hoop vreemde dingen steeds met jou en je topics.....[/quote]
dat komt door snel typen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 00:59

Waarom ben je nog zo laat op? En weten je ouders dat wel?
Niet om je aan te vallen hoor, ik ben gewoon benieuwd.

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 01:01

omdat ik niet een twee drie in slaap val als ik moe ben ik kan beter wachten tot ik bijna om val van de slaap dan elek keer een uur wakker te liggen en ja mijn ouders weten dit want mijn broer heeft dit probleem ook

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 01:03

op de computer zitten is dan toch niet 't beste idee hoor (god, moet ik mezelf horen... wat ben ik aan 't doen omdat ik niet kan slapen :') ) maar nee, eigenlijk zou je gewoon in je bed moet liggen, een kopje warme melk drinken en misschien een beetje lezen :+ computeren is niet goed voor 't slapen gaan tvkijken evenmin. Dus dat is wat ik nu maar eens ga doen. ook goede tip voor overige mensen wellicht :Y) of je nu 10 of 38 bent

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 01:11

Maartje1990 schreef:
op de computer zitten is dan toch niet 't beste idee hoor (god, moet ik mezelf horen... wat ben ik aan 't doen omdat ik niet kan slapen :') ) maar nee, eigenlijk zou je gewoon in je bed moet liggen, een kopje warme melk drinken en misschien een beetje lezen :+ computeren is niet goed voor 't slapen gaan tvkijken evenmin. Dus dat is wat ik nu maar eens ga doen. ook goede tip voor overige mensen wellicht :Y) of je nu 10 of 38 bent

ja maar ik heb gen boeken die ik nog niet gelezen heb en ik lus geen melk mar wij hebben al jaren met tv aan geslapen dus dat ben ik gewndt maar mijn tv is kapot dus dat gaat niet meer

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 10:36

Vind dit wel erg moeilijk te geloven allemaal, maargoed, wie ben ik.........

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 10:40

'Jammer dat je niet hier in de buurt woont, anders had je mijn tuin mogen doen...

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 12:31

nee jammer want heb zelf ook een moestuin met plantjes

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 12:59

Ja maar daar verdien je geen geld mee haha...

Kan je niets uit je moestuin gaan verkopen langs de weg?

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 13:12

Voor een hoogbegaafd iemand maak jij wel heel erg veel spelfouten..

En het zijn niet alleen simpele spelfouten maar ook hele woorden die niet kloppen.

Bevoorbeeld noem ik namelijk niet echt een klein foutje.. Dan weet je gewoon echt niet hoe je het schrijft, maar goed.

Succes met sparen voor je pony maar ik ga inmiddels toch een beetje twijfelen aan je hele verhaal..

En dan een 10-jarige die zo laat nog wakker is..

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 16:46

Tamadine schreef:
Ja maar daar verdien je geen geld mee haha...

Kan je niets uit je moestuin gaan verkopen langs de weg?

nee want het dat mag hier niet moet je een vergunning voor hebben

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:47

Nou nee hoor, niet als je hobbymatig wat verkoopt. Doen mijn ouders ook die een kas hebben met komkommers en tomaten.
En er word zoveel kool en bloemen etc langs de weg verkocht....
Dus dat mag gewoon hoor...

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 17:22

oh oke maar bij ons is het een bak met vakken en wij hebben dit jaar niks gepland en het mag niet meer van mijn moeder

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:37

JustLizz schreef:

En het zijn niet alleen simpele spelfouten maar ook hele woorden die niet kloppen.

Bevoorbeeld noem ik namelijk niet echt een klein foutje.. Dan weet je gewoon echt niet hoe je het schrijft, maar goed.

Succes met sparen voor je pony maar ik ga inmiddels toch een beetje twijfelen aan je hele verhaal..

Jezus het meisje is 10..
Zo vreselijk is haar spelling niet. |o

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 17:42

dankje en het zijn geen speling fouten het zijn typfouten ik sta gemmideld een 9,5 voor spelling omdat ik nog niet alle opdrachten soms snap en ze dus verkeerdt maak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:48

JustLizz schreef:

6 vauten, goed bezig. Menig 18-plusser kan jaloers zijn op de spelling die TS heeft.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:51

Ze vraagt hoe ze geld kan verdienen en geen commentaar op haar spel fouten. Zelfs de beste mensen maken spel fouten.

Je kan langs deuren gaan om te vragen of je hun auto mag wassen. Daar vraag je dan wat geld voor. Of honden uitlaten en daarna uitgebreid borstelen. Doe je iets met dieren. Zo kan je nog veel meer leuke klusjes bedenken. Ook kan je een kranten baantje doen maar dan op je vaders rekening. Jij loopt de kranten je vader krijgt het geld en geeft dat geld weer aan jou. Als je een klein wijkje neemt is dat genoeg! Je kan het samen lopen met een vriendin (extra gezellig) of met de ouders. Ik dee dat al toen ik 12 was.

Leppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:54

Ik heb een leuk idee. Als je straks je paardje krijgt, moet je eerst nog even aan hem wennen voordat je er op kan springen. ( ik neem aan dat hij naar een pensionstalling gaat ) Misschien kan je dan aan de eigenaren daar vragen om heitje voor karwijtje zodat je spulletjes voor je paardje kan kopen. Bijvoorbeeld zadels invetten, paardje borstelen of een keertje 's avonds uit de weide halen zodat ze zelf niet hoeven te doen. Simpele dingetjes voor een klein bedrag. Zo leer je ook meteen de rest van de paardeneigenaren kennen!
Verder inderdaad heitje voor karwijtje doen, misschien kan je een boodschapje halen voor de buurvrouw?
Heel veel succes en plezier van je paardje!

( PS: ik zou voor een e-pony gaan )