Mikey schreef:Ik kan je iig 1 ding vertellen... Als ik een instructrice zoek en jij vertelt dat je deurne gedaan hebt, kom je er bij mij niet in!!! Ik ken een stuk of 5 mensen die deurne gedaan hebben en die kunnen (naar mijn idee dan...) niet rijden. Alleen maar trekken, trekken en trekken. En natuurlijk roepen dat je het allemaal perfect doet en zo in de M zit ( met een paard dat bijna in telgang loopt....) Nee... van mijn weinig goede woorden voor Deurne. En iemand die geen deurne gedaan heeft en bij mij op stal zou willen werken, krijg ik ook wel aan het werk. Zo niet, vliegt ie er uit: Deurne of niet.
(sorry, ben errug negatief, maar kan er ook weinig goeds over vertellen. Tja, als je wilt horen dat het goed gaat met rijden; prima. Wil je wat bereiken, dan niet.)
Succes met het zoeken van een opleiding (of je nu Deurne, een andere paardenopleiding of iets totaal anders gaat doen!!!! Ken genoeg mensen met een andere opleiding, die een leuke stal opgericht hebben en de andere opleiding hebben voor het geval het helemaal in de soep loopt met de paardenwereld.)
Mijn instructrice doet nu Deurne en kan 1. erg goed rijden en 2. geeft super les....dus niet iedereen is slecht die op Deurne zit.
Dus heb je wel een bepaald HBO-niveau nodig óf, je gaat gewoon zelf aan de slag, en school jezelf bij met cursussen. Dan heb je het MBO ook niet echt nodig, da's leuk om jezelf te verrijken, maar wat héb je eraan, bij een bedrijf opzetten?
(Nah misschien moet ik maar s gaan slapen k word vervelend)
waar ik niet mee verder kwam, nu kan ik met gemak een L-proefje rijden en met nog wat geduld een M-proefje.. (voordeel: mijn merrie heeft het in dr zitten
) Dus...als ik het ook zo kan aanpakken om me paard tot Z uit te brengen en misschien wel hoger en misschien wel een eigen stal, dan denk ik dat ik toch wel naar Deurne ga
... Kzou echt graag een keer op die drafbaan racen met vaan, het zandpad stopt veel te snel