Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loulou schreef:ik heb ook rubber speeltuintegels. die van mij zijn 1x 1 meter.
ze bevallen erg goed in mijn inloopstal. voor een 'dichte' stal zou ik eerder mijn twijfels hebben. ik zou er dan denk ik wel een dun laagje strooisel overheen doen.
Antheman schreef:loulou schreef:ik heb ook rubber speeltuintegels. die van mij zijn 1x 1 meter.
ze bevallen erg goed in mijn inloopstal. voor een 'dichte' stal zou ik eerder mijn twijfels hebben. ik zou er dan denk ik wel een dun laagje strooisel overheen doen.
Heb je nieuwe? Mag ik dan een website van je?
Bij 2e hands wil ik ook graag het merk weten
Antheman schreef:loulou schreef:ik heb 2e handse. ik zal wel eens kijken of ik een merknaampje kan vinden.
Graag!
Ik heb net een offerte gekregen van Granuflux. Zou op 1700 euro uitkomen! Voor een stuk van 45 m2. Dat vind ik wel erg duur.
pmarena schreef:Het ligt er aan wat je er van verwacht / hoop te krijgen , denk ik
In de "echte" nieuwe stal hebben wij de echte paardentegels van een meter bij een meter en iets van 5-6 cm dik liggen. Dat is toch wel totaal iets anders dan de bouwmarkt tegels van 50 x 50 van iets van 3 cm dik die ik pas in het houten stalletje heb gelegd... koopje via Marktplaats
loulou schreef:Op wat voor ondergrond liggen ze bij jou pmarena?
atheman: Ik weet niet of ik 2,5 of 3,5 cm heb, dat zou ik moeten meten. Ik verwacht dat ik de 2,5 heb.
Ach, ik heb ze ook niet omdat ze er lekker op kunnen liggen, dus deze voldoen prima. Mijn stalbodem was op sommige stukken erg glad, dus vandaar dat ik er matten in wilde. ik heb echt geen 1700 euro over voor wat rubber. In stal liggen ze toch nooit. Ze liggen het liefst in het witte zand. Het gaat mij erom dat ze veilig kunnen schuilen zonder uit te glijden en dat kunnen ze nu