Ik moet toch maar even naar de Action komende week, vandaag wel peerd helemaal gewassen en in de glansspray gezet de manen en staart maar dat is niet heel ideaal....
Ik gebruik het nu niet meer: trekt wespen aan! Ook ben ik niet zo`n voorstander van spul op siliconenbasis: legt een laagje aan om het haar en verstikt.... Uiteindelijk wordt het haar er alleen maar slechter van.
Nona99
Geplaatst: 22-08-11 20:45
Vandaag het serum gekocht...
Flesje voor paard en ook flesje voor het baasje...
Nu zat ik met de vraag, als je het op je eigen haar doet, wordt je haar dan niet echt vettig?
over het algemeen word je haar er niet vettig van alhoewel sommige mensen daar wel last van hebben, ligt aan je haartype en daar kom je achter door het uit te proberen.
ik zou het niet in de vacht van je paard smeren, ik denk niet dat het erg goed is als het op de huid van een paard komt, en daarbij word de vacht er waarschijnlijk spiegelglad door.
ik gebruik het bijna dagelijks in mijn haar heb best droos en pluizig haar van mezelf en het knapt echt op van dat spul,\doe meestal smorgens 2 pompjes door mijn haar verdelen (heb lang haar tot halverwege mijn rug ) en savonds voor het slapen eentje door de puntjes
Ik heb het nav het topic over de Action ook gekocht en meteen uitgeprobeert, helaas heeft het op mijn paard haar staart geen enkel effect dus ik gebruik het niet meer en ga denk ik een keer toch kijken naar Cowboy Magic.
In de staart van mijn paarden merk ik ook minder dan in de manen hoor Waarschijnlijk omdat die toch wat stugger en harder zijn.. Heb je het ook in de manen geprobeerd?!
Ik ga vanavond eens proberen of ik er ook een heksenvlecht mee uit de klit krijg! I'll keep you posted