Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:er zijn veel mensen die zeggen dat je eerst moet alleen gaan wonen, en dan pas kijken voor een paard.
ik heb het bewust alleen gedaan, zodat ik tegen dat ik alleen woon de aanschaf niet meer heb voor de paarden, en al gewend ben aan de maandelijkse kosten zeg maar. ik vrees een beetje dat, eenmaal je alleen woont, er niet effe 2000 euro overschiet voor de aanschaf van een paard ...
Mindim schreef:Duhelo schreef:er zijn veel mensen die zeggen dat je eerst moet alleen gaan wonen, en dan pas kijken voor een paard.
ik heb het bewust alleen gedaan, zodat ik tegen dat ik alleen woon de aanschaf niet meer heb voor de paarden, en al gewend ben aan de maandelijkse kosten zeg maar. ik vrees een beetje dat, eenmaal je alleen woont, er niet effe 2000 euro overschiet voor de aanschaf van een paard ...
Wel voor een da dan?
Je bent de kosten van een paard gewend, die zijn niets vergeleken bij de kosten van het op je zelf wonen. Vaak gaat het niet samen, dan kun je naast op jezelf wonen en een paard hebben niets meer. Geen kleding kopen, uitgaan met vriendinnen, vakantie en noem het maar.