Waar leg je de grens met opereren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 16:08

Nogmaals, het ging niet in eerste instantie om Fitz, het schoot alleen door m'n hoofd. Gelukkig kan ik me een operatie prima veroorloven.

Het was dan ook zo maar een 'case' en niet die van Fitz. Fitz moet wachten tot na het weekend en dan pas is er meer duidelijkheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:09

Ik hoop dat ik die keuze nooit hoef te maken. Het lijkt me zo vreselijk moeilijk! Lois is echt mijn vriendje geworden en dan spelen emotionele belangen een grote rol. Ik durf geen uitspraken te doen over de grond waarop ik een keus zou maken. Ik hoop dat me dat mijn hele leven bespaard zal blijven.
En voor jou, Leontien, hoop ik dat ook! ik wens je heel veel beterschap en veel wijsheid toe.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:12

ik zou het altijd doen (zeg ik nu, mn ouders betalen, ikw eet niet wat als ik het zelf zou moeten betalen). als ik het niet zou doen, zou ik waarschijnlijk de rest van m'n leven in twijfel zitten. en als het niet goed afloopt weer je tenminste dat je er alles aan hebt gedaan, wat in mijn geval een stuk beter is voor m'n geweten.

tsjeerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 20:14

Slaagingsprognose zegt ook niet altijd alles!
Mijn vorige paard had een ocd in het kniegewricht van het achterbeen.
De veearts gaf 95%kans van slagen en 100%herstel na operatie.
Paard is geopereerd maar liep tydens de operatie een spinale shock [verlamming van het ruggemerg]op en toen werdt het een heel ander verhaak[ik heb hem in laten slapen.
Ik was niet verzekerd en was dus alles kwijt![mijn maatje en mijn spaargeld}.