Mirk is mijn ideale paard. Hij is lief, enthousiast, vrolijk en grappig ... helemaal mijn type Hij had net ietsje jonger moeten zijn en zijn atrose hoeft wat mij betreft ook niet...
Maar voor de rest
Alikesflame
Geplaatst: 09-03-04 18:55
mijn ideale paard is zweetvos van 1.70 springpaard met marco polo in de afstamming. licht in de hand mooie ronde hals en een iets platte kont. spring kontje. en voorwaarts is. en goed springt.
laurae
Geplaatst: 09-03-04 19:03
ideale paard:
Lipizzaner met hetzelfde karakter als avalla, rond de 1.55m, 3 uitmuntende gangen en een zeer barok uiterlijk. Maar tot die tijd ben ik ook heel erg blij met avalla
Neej
Geplaatst: 09-03-04 19:06
mijn ideale paard is niet te groot *ik ben een angsthaas * en ik vind haflingers ERRUG leuk kan een leuk stukkie dressuur lopen, en een aardig sprongetje, maar moet vooral HEEL erg verkeersmak zijn, want buitenrijden vind ik ook erg leuk hij is enthousiast, lief, vrolijk, en makkelijk in de omgang en ik zal vast wel een hoop vergeten
casanova
Geplaatst: 09-03-04 19:27
mmmmmmmmmm.........mijn ideale paard.
is een barokke hengst met gigantische hals,diep donkerbruin met zwarte manen en staart,niet hoger dan 1.55m.kolletje en/ sneb op het hoofd als aftekening.voorwaarts en ruime gangen.
nu heb ik een superhaf met smalle bles en met flinke hengstuitstraling van 1.41m(hihi),werkwillig,gevoelig,trots,voorwaarts en supergezond.
Tamara
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 22:27
Euh, jongens, dit is een topic van een half jaar oud..... Snapte al niet waarom ik er een mail over kreeg, wist helemaal niet meer dat ik ooit dit topic geopend heb, maar iemand heeft het dus weer opgerakeld. TeM wel ff voor een slotje!
Anoniem
Geplaatst: 09-03-04 22:39
Ik heb sindsa een aantal weken een paard dat heel dichtbij al mijn wensen kwam. Het is alleen een merrie, maar daar nben ik uiteindelijk toch ook wel blij mee voor een eventueel veulen in de toekomst. Ik zocht een niet al te groot paard, betrouwbaar en met een goede basis. Gezond, maar wel wat chagie op stal. Dit is nu zo goed als weg en we zijn een echt team geworden. Ik vond schimmels altijd al supermooi en nu heb ik er eentje.