Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hotchocolat schreef:Magnesium kun je ook bij paardnatuurlijk kopen of in een mix met seleen en vit. E
Vorig jaar heb ik ook aan strookbegrazing gedaan. ik vond dit toch wel een hele aanslag op mijn weide. De dame op de foto heeft daarbij ook nog eens een voedernijd (is niet mijn pony) en bijt daarbij mijn haf ook steeds tot bloedens aan toe.
Daarom dit jaar geen strookbegrazing hier.
Vroeger dacht ik het ook goed te doen met de pavokoeken maar die zijn toen snel weer van het menu gehaald ivm jeuk.
Ik voer nu al een paar jaar Marstall.
moyra schreef:natuurlijk kan het ook komen door werk die ze moet leveren op dit moment.
Maar mijn paardje heb ik nog nooit zo (stijf) zien lopen.
Misschien loopt ze inderdaad ook wel enorm stijf en zie ik spoken.
Maar dit is wat mij opvalt en waar ik dus op reageer.
Als hier iets zou mankeren moet dit met de keuring ook zeker naar voren komen.
Anders vraag je de DA er extra naar om naar te kijken en zou je mij het dan ook willen laten weten ??
geerke schreef:ik heb net even je filmpje bekeken van Balou longeren(je vorige paard?)
Die liep ook niet ruim....hoe rij jij?
Kun je daar eens een filmpje van plaatsen?Het zou zomaar kunnen dat daar het probleem ligt.
En dat is niet rot bedoelt hoor!Ik wil alleen maar helpen!
Balou_k schreef:geerke schreef:ik heb net even je filmpje bekeken van Balou longeren(je vorige paard?)
Die liep ook niet ruim....hoe rij jij?
Kun je daar eens een filmpje van plaatsen?Het zou zomaar kunnen dat daar het probleem ligt.
En dat is niet rot bedoelt hoor!Ik wil alleen maar helpen!
Ik heb haar nog niet gereden dus aan mij ligt het (deze wellicht) keer niet..
Vind jij het ook zorgelijk ?