Er wordt op sommige produkten en bv wormenpasta's ontzettend veel verdiend.
ik was laatst op een buitenlandse site. Ivermectine voor 3 dollar en equest voor 6 dollar, maar kon niet bestellen.....ging niet over zee.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Begin zo langzamerhand wel te geloven dat het op velerlei gebieden is, benzine, telefoonkosten, paardenzooi, medische kosten, medicijnen, kleding, leerprodukten en zo gaan we nog even verder. oo ja onze eigen paprika's kunnen we voor 1 euro terugkopen van landen waar ze voor 10 cent in de schappen liggen..
Salka schreef:Nu we het toch over wormenkuren hebbeneven een vraagje:
Als je een wormenkuur eenmaal hebt gebruikt/aangebroken, hoelang is hij daarna nog houdbaar? Net zolang als de t.h.t. datum of wordt deze dan korter? In principe is het een gif dus ik weet niet of hij een beperktere houdbaarheidsdatum krijgt na opening.
CathCath schreef:Salka schreef:Nu we het toch over wormenkuren hebbeneven een vraagje:
Als je een wormenkuur eenmaal hebt gebruikt/aangebroken, hoelang is hij daarna nog houdbaar? Net zolang als de t.h.t. datum of wordt deze dan korter? In principe is het een gif dus ik weet niet of hij een beperktere houdbaarheidsdatum krijgt na opening.
Als jij een wormenkuur gebruikt die op dat moment (nog) niet over datum is of net en de spuit schoonmaakt (hygiene), koel houdt is de spuit zeker bruikbaar tot de t.h.t datum. Die spuiten geven ook aan voor hoeveel kilo het is. Als jij b.v. een Shetlander hebt dan geef je hem tot ca. tot 250 kg. Zit een ringetje op die ontwormingskuur zodat je kan draaien en dan draai je tussen de 200 en 300 kg. Voor een licht tot normaal rijpaard gebruik je altijd een hele ontwormingskuur. Kg van deze paarden, grote pony's zijn tussen de 450/500 en 550/600 kg. Dus in wezen doe je met een Shetlander twee keer met de wormenkuur.
tita schreef:Zo contact opgenomen met frontline en verhaaltje dat middel zo sterk is dat poezen en katten ervan dood gaan is onzin. Ik wist dat ook wel.
Wormenkuren mag je geven over de datum...
tita schreef:Zo contact opgenomen met frontline en verhaaltje dat middel zo sterk is dat poezen en katten ervan dood gaan is onzin. Ik wist dat ook wel.
Wormenkuren mag je geven over de datum...