Het paard staat dan bv op een geinjecteerde wei met voor heen met varkensmest is bewerkt...
Het kan dan even duren voor dat je paard/pony besmet is..
Heb het toen gezien bij een kennis van mijn die neemde het niet zo nauw kwa varkens of koeien mest!
Een andere vriendin van mijn zette toen haar 2jr arabier hengst id opfok daar...
De verscheinselen waren écht vreemd ineens broodmager in een mum van tijd...loom en sloom ongecontoleerd lopen...
Zei naar een dierenkliniek in schalkwijk...heeft ze daar 1dag staan te verdoen...nl veearts zei"dat het paard zwaar besmet zou zijn met wormen

Ik heb zelf niet zo'n hoge pet van die kliniek daar in schalkwijk...
Ik zei"tegen m'n vriendin dat dit Écht niet klopte!!
Ik zei"weetje wat jij moet doen?Nou zei ze?
Naar de Uithof in utrecht!!
Wij daar naar toe...naar onderzoeken en div behandelingen kwam er lauwsonia uit de testen!!
Ik zei"het toch dat het niet klopte wat schalkwijk zei"!jaaa uuu'h zei m'n vriendin?!
Ik zou met dit bewijs van de uithof naar praktijk in schalkwijk gaan...of zei die nota van hun id prullenbak willen gooien ivm dat ze aan het verkeerde eind hebben gehad...voor de zoveelste X!!
Nou toen was de dierenkliniek de uithof zo aardig om met schalkwijk eff tebellen en het E.A uit teleggen!!
Ondanks alles op alles tehebben gezet heeft het paard de lauwsonia aanslag niet overleefd en is ingeslapen!