Is dit nou echt te veel gevraagd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

aiko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 11:25

Udo2001 schreef:
Bij ons op stal rijden ze ook heel veel met de trekker, daar wordt ook echt niet opgelet. Ze zetten zelfs stro en hooi binnen met de trekker, dus de paarden kijken er niet naar om. Soms vind ik het wel irritant, maar dat is dan meer als ik een drukke dag heb gehad en ik wil even in alle rust trainen. Dan moet ik even 3 keer zuchten, vaak is het voor je eigen best wil. Want ze zijn immers voor jou als pensionklant bezig.

Dit had niks met bezig zijn voor de pensionklanten te maken, en daarnaast betaal je als pensionklant genoeg geld dat ik vind dat ze ook rekening met de klanten kunnen houden en bepaalde zaken kunnen doorgeven.

RM94

Re: Is dit nou echt te veel gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:37

TS je hoeft je niet te verantwoorden je hebt een duidelijke vraag gesteld niet alle antwoorden zullen zijn wat jij wilde.

Persoonlijk begrijp ik je wel (heb ook een nogal zenuwachtig dier) maar als het maar eens een keertje is vind ik het geen probleem anders zou het inderdaad fijn zijn als er bijvoorbeeld een melding opgehanden wordt de dag ervoor ofzo.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:41

Is idd rot maar ik sluit me bij de anderen aan. Verder zou ik je aanraden dit als kans te zien. Heb je wel eens geprobeerd haar/hem te longeren naast die herrie? Of grondwerk te doen? Desnoods een borstelbeurt in de bak naast de trekkers. Is natuurlijk minder leuk dan rijden maar kan reuze leerzaam zijn voor je paard (en ook voor jou).

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:47

Ik begrijp uit je eerste ppost dat je teleurgesteld bent. Teleurstelling is negatief, maar iets negatiefs kun je omzetten in iets positiefs.

Probeer er op die manier voor te gaan. Grondwerk, longeren, maak het erger en pak een paraplu, een skippybal, een wapperend stuk plastic en maak er schriktraining van. Als jij aankomt en je ben bij voorbaat teleurgesteld en angstig dat je paard gaat schrikken gaat dat waarschijnlijk ook gebeuren.

Kortom: Maak het leuk voor jullie beiden!

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:53

Had je niet kunnen longeren? Went je paard er ook meteen aan.

Ellen91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 20:44

Ik vind dit ook teveel gevraagd, als je er toch heen moet zie je het ja wel. En het is je eigen keus of je dan gaat rijden het is niet dat het echt niet kan, als ik niet zou willen rijden als er trekkers in de buurt zijn zou ik nooit kunnen rijden. Als ik jou was zou ik me dr overheen zetten en niet zo druk maken om die kleine dingetjes.