sofieenuniek schreef:Inderdaad, het zal hun eigen trailer zijn. Toen ik vanavond langs ging, stond die daar nog altijd, dus... Ze had de ganse dag binnen gestaan, dus heb ik haar een uur buiten gezet. Toen heb ik nog eens geinformeerd, maar er was nog geen "eten" genoeg. Als ik vroeg wanneer dan wel, gaf ze een ontwijkend antwoord en zei ze dat "hoe meer ze buiten zitten, hoe minder graag ze nog naar binnen willen". Ik denk bel zo meteen met mijn vorige staleigenaar om te zien wat hij kan doen. Mijn man zegt ook dat als ik me er niet goed bij voel, ik haar daar niet moet laten staan.
Zo zeg, zo'n grote stal, en dan geen gras genoeg. Ik heb thuis ook karig gras, maar zorg op dit moment de 3 dagen dat ik thuis ben dat ze in de bak gaan, ik pas mijn plannen daar op aan. En de andere dagen nog enkele uurtjes na werktijd (en na schooltijd van mijn stalgenoot) z.s.m. naar buiten. Je weet toch wel zeker dat ze rond begin april de wei op kunnen, zeker zoals het weer nu gaat. Zo'n grote stal zorg je toch als je karig gras hebt dat je een aantal paddocks hebt. Ik zou bijna zeggen: geen wonder dat die stal niet voller staat... En dan je eigen paarden wel naar buiten, dat vind ik niet kunnen.