Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
brennie75 schreef:echt ik ga verhuizen , hier is alles veel duurder!
laat de zon veel schijnen en de vries wegblijven kunnen ze snel op het land!
ik geloof niet dat als er een nieuwe oogst is dat ze de prijzen weer omlaag gooien , de handelaren vinden dit wel lekker eten!
ben wel stukken goedkoper uit, anders is het niet te doen met 5 à 6 paarden thuis!!!!

Oakland1990 schreef:Hier in de regio (Antwerpen) is het ook zo duur, maar net omdat die kleine balen niet te vinden zijn, hier moet je alles groot inslaan.
brennie75 schreef:ik geloof niet dat als er een nieuwe oogst is dat ze de prijzen weer omlaag gooien , de handelaren vinden dit wel lekker eten!
. ik blij dat mijn vader een stuk grasland heeft waar wij dit jaar van konden hooien. alleen het hooi ziet er niet uit want het heeft een hele lange tijd onder een plastic zeil op het land gestaan dus de bovenste baaltjes waren allemaal verrot enzo :S. maar ja wij hadden wel hooi. vorig jaar hadden we dat niet. en toen haalden we eerst altijd een voorraad gratis bij onze buurman op, die heeft een stuk natuurland met een meertje erbij waar hij rond de 50 pakjes van haalde. en daarna bij iemand die iets verderop zit voor 3euro per baal. maarja dat was allemaal vorige winter.