GEZOCHT, bruine pony Byou

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:38

Jammer dat er geen mensen zijn die een pony herkennen van vroeger, ik zit ook met hetzelfde, ik wil graag meer weten over onze pony Pepsi, maar ik heb ook geen reakties gehad van mensen die hem herkennen, maar er moet toch iemand zijn die een pony herkent!
Pepsi heeft jaren in Veldhoven gereden (1997-2000). maar ik weet het nog steeds niet!
Succes met je zoektocht!!!! OK dan!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 21:24

Relliej"]
[quote="Georgette"][quote="_RoSa_ schreef:
aaah wat jammer nou nanana lekker

Doe eens even normaal zeg, heb je niks beters te doen ofzo dan onzinnige antwoorden geven? Reageer niet als je niks boeiends te melden hebt.
[/quote]

Ben je sacho ofsow?! T*ring zeg!!! Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos!
Kheb wel wat beters te doen dan je pony te zoeken.
[/quote]

Ik ben helemaal niet chagarijnig, maar ik heb dit topic geopend omdat ik op zoek ben naar Byou. Ik zit niet te wachten op reacties waar ik niks mee kan. En al helemaal niet op reacties die jullie geven. Als je iets beters te doen heb, reageer dan niet en plaats dan ook geen foto.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 21:26

Stephany schreef:
Jammer dat er geen mensen zijn die een pony herkennen van vroeger, ik zit ook met hetzelfde, ik wil graag meer weten over onze pony Pepsi, maar ik heb ook geen reakties gehad van mensen die hem herkennen, maar er moet toch iemand zijn die een pony herkent!
Pepsi heeft jaren in Veldhoven gereden (1997-2000). maar ik weet het nog steeds niet!
Succes met je zoektocht!!!! OK dan!

Dankjewel Stephany. En jij ook heel veel succes met het opsporen van Pepsi!

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:30

Georgette"]
[quote="Relliej"][quote="Georgette"]
[quote="_RoSa_ schreef:
aaah wat jammer nou nanana lekker

Doe eens even normaal zeg, heb je niks beters te doen ofzo dan onzinnige antwoorden geven? Reageer niet als je niks boeiends te melden hebt.
[/quote]

Ben je sacho ofsow?! T*ring zeg!!! Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos!
Kheb wel wat beters te doen dan je pony te zoeken.
[/quote]

Ik ben helemaal niet chagarijnig, maar ik heb dit topic geopend omdat ik op zoek ben naar Byou. Ik zit niet te wachten op reacties waar ik niks mee kan. En al helemaal niet op reacties die jullie geven. Als je iets beters te doen heb, reageer dan niet en plaats dan ook geen foto.
[/quote]

Ik plaats een foto VOOR DE ZEKERHEID OM JE TE HELPEN. Maar niemand mag dus geen foto plaatsen voor de zekerheid van jou. Hoe wil je dan je pony zoeken? Verward Beetje HEEL ERG vaag ben jij... Ik wens je verder veel suc6.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 22:04

Ik vind het aardig van je dat je probeert mee te helpen, maar je snapt toch zelf ook wel dat ik niets heb aan een foto van een ruin als het een merrie is???

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:41

Maar toen wist ik niet of het een merrie, hengst of ruin is.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 06:17

Dan had je dat beter eerst even kunnen informeren voordat je de foto hier neer zette.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 22:58

schop

bimmezs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 10:20

je hebt helmaal gelijk georgette, veel suc6 met het vinden van je pony, jammer dat ik je niet kan helpen

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 13:08

Dankjewel Bimmezs!