Ik heb 3 paardjes staan, en het ligt echt helemaal aan degene die achterblijft. Heb er eentje die niet eens opkijkt als ik de andere 2 weghaal. Hinnikt ook niet. De ander hinnikt alleen een keertje in het begin, daarna is het goed. En ik heb er helaas ook eentje staan die compleet in paniek raakt en net zolang rondjes blijft rennen tot de andere weer terug zijn. Hij is dan compleet over de zeik, nat van het zweet en gewoon helemaal gek. Ik dacht dat het wel minder zou worden, maar helaas. Maar gelukkig blijft deze zelden alleen achter, dus ik maak er niet zo'n punt van.
Xhiske
Geplaatst: 04-03-11 20:32
mijn paard flipt m helemaal als ik iets met mn shetje doe. en mn shet gaat meestal 2x langs het draad heen en weer draven om vervolgens weer te gaan eten
eszy
Geplaatst: 05-03-11 23:26
Ik had er met mijn paard vroeger nooit last van. Die kon rustig alleen op stal staan. (was wel een stal met muren als zijkant, dus hij zag geen andere paarden. Hooguit 1 tegenover hem) Alleen sinds hij verhuisd is naar een andere stal is het echt vreselijk (hier is de zijwand tralies, dus hij ziet de hele tijd zijn buren). Als hij alleen is blijft hij roepen en heen en weer lopen. Drijfnat van het zweet is hij dan. Voeren helpt niet. Vaak even alleen zetten ook niet. Ben bang dat er niets aan te doen is.
Het is wel vervelend, want ik kan dus ook niet rustig op stal opzadelen ofzo als de rest buiten staat.