MLoeser schreef:Is je pony nog in orde? Heb je de dierenarts mogen bellen van je moeder en gebeld? Wat zei die?
Het mocht niet nee////
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AmyII schreef:MLoeser schreef:Is je pony nog in orde? Heb je de dierenarts mogen bellen van je moeder en gebeld? Wat zei die?
Mógen bellen? Dat zou een mooie bak zijn, moeders gaat er maar de hele nacht naast zitten!
Polly schreef:Hallo, TS is 12 ik weet niet hoe jij met je ouders omging toen je 12 was maar als ik iets in de trant had gezegd van wat jij hierboven schrijft zou ik die hele pony wel kunnen vergeten denk ik, beetje respect voor ouders graag.
oke het is geen handige actie en dat zeg ik hier ook niet maar ieder mens maakt fouten en om dan TS te gaan vertellen wat ze tegen haar ouders moet zeggen...sorry hoor
shetjessweet schreef:Waarom zou Equest niet mogen bij dieren onder de 200 kilo?
Onze DA geeft het gewoon mee, sterker nog, ze adviseren het. Alle vier mijn pony's krijgen het, inclusief de jonkies. (Stokmaat tussen de 92 en 96 cm.)
En de enige voorwaarde die op de bijsluiter staat is dat het dier minimaal 6 maanden oud moet zijn.
AmyII schreef:Als mijn vader zo'n fout zou hebben gemaakt (dat had kunnen gebeuren) dan had hij mij (ook niet toen ik 12 was) echt niet hoeven zeggen dat ik geen da zou mogen bellen, sterker nog, hij zou hem zelf al gebeld hebben.
Maar ik ben blij dat het met een sisser is afgelopen en dat er ogenschijnlijk niks met de pony aan de hand is. Ik raad je wel aan, TS om hem evengoed de komende tijd goed in de gaten te houden.
En misschien was mijn reactie wat bot (sorry daarvoor) en misschien had ik anders moeten reageren, maar ik kan er niet bij dat er geen da gebeld zou mogen worden. Misschien ben ik dan gek.
Suzanne F. schreef:shetjessweet schreef:Waarom zou Equest niet mogen bij dieren onder de 200 kilo?
Onze DA geeft het gewoon mee, sterker nog, ze adviseren het. Alle vier mijn pony's krijgen het, inclusief de jonkies. (Stokmaat tussen de 92 en 96 cm.)
En de enige voorwaarde die op de bijsluiter staat is dat het dier minimaal 6 maanden oud moet zijn.
Nee hoor, staat er echt op dat het niet mag bij dieren onder de 200 kilo.
rooslove schreef:Ja, genoeg kennissen maar ze beweert dat 'de dierenarts assistente het zij dus dat het zo gaat en niet anders'
Ik wou hem al zelf ontwormen maar ze wou er per sè bij zijn en het zelf doen....
ze weet eigenlijk niets van paarden af, ik heb nu 6 jaar ervaring, maar van mijn advies wil ze niets weten...
Suzanne F. schreef:Karin_deB schreef:Ik geef mijn mini altijd de hele Equest Pramox (575kg) en heb nog nooit klachten oid ondervonden.
Waarom in godsnaam??? Die geef ik aan mijn 2 jarige KWPN-er van dik 1.60 m.
Een mini geef je hooguit voor 200 kilo, als je al Equest geeft. Is al niet aan te raden.