An_J schreef:Denk dat het afhankelijk is van paard en stal. In mijn omgeving zit er eentje en daar staan ze met zn dertigen in de blub.
's winters een grote modderpoel of ijsplaat, 's zomers één dampende hitte. Menig paard is daar er niet op vooruit gegaan.
Maar zullen er ook ongetwijfeld zijn die er mee weglopen.
Ik ben absoluut pro-beweging en pro-vrijheid maar mijn paardjes daar neerzetten zie ik niet zitten.
Denk dat er door de enorme investeringen vaak sprake is van belangenverstrengeling.
Helemaal mee eens.
Ik heb hier gestaan.
Met op het eind vreselijk. Vieze blub zooi. Binnen stal die niet werd bij gehouden (ondanks herhaald aangeven, maar commentaar geven mocht vooral niet).
En teveel paarden voor zo'n stukje.
Afijn, het is op zich een een super concept.
Enkelt het is ontzettend veel werk, daar moeten mensen zich niet in vergissen.
Je moet echt minimaal 3a4 keer per dag poep scheppen, goeie drainage enz...
Ik ben persoonlijk heel blij dat ik weg ben.
Mijn oudje was alleen maar bezig met overleven. Die is inmens opgeknapt nu ze weer een eigen stalletje heeft.
Ze loopt weer goed en is weer helemaal mijn oude meissie.
Tevens mijn jonkie is flink op geknapt. Tuurlijk in het begin vond ik het eng om weer op stal te staan. Want energie teveel enz enz..
Maar ook zij is zo veranderd. Geen plasprobleem meer, goed voer, goed kuil en hooi.
Geen gebok meer.
Kortom ik heb 2 andere paarden gekregen.
Dus
1: ja ik vind het een goed systeem, mits er niet teveel paarden in staan. Goed onderhouden wordt en droge slaapplaatsen. goed voer gegeven blijft worden.
2: je paard moet er geschikt voor zijn en daar kom je alleen achter door het uit te proberen.
By the way, hoi annika.