tribeworld schreef:er kunnen altijd paarden zijn die wel gewoon zand eten zonder dat ze zich vervelen gelukkig doet die van mij dat niet meer dus vind niet dat je kan oordelen dat je zeker weet dat het aan iets anders ligt.
Precies!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maXcomX schreef:Je kan nog even door gaan met kribbige opmerkingen maken op goedbedoelde adviezen. Of schikt het over een paar dagen beter ivm maandelijke cyclus?
Ik heb hier nog een paardenbijbel uit 1918 voor je, die vindt je niet met Google.
Miss "know it all". En mijn paard trekt het niet met een graasmasker.... pfft, daar wordt ik pas moe van. Dan maar liever koliek.
Jade schreef:maXcomX schreef:Je kan nog even door gaan met kribbige opmerkingen maken op goedbedoelde adviezen. Of schikt het over een paar dagen beter ivm maandelijke cyclus?
Ik heb hier nog een paardenbijbel uit 1918 voor je, die vindt je niet met Google.
Miss "know it all". En mijn paard trekt het niet met een graasmasker.... pfft, daar wordt ik pas moe van. Dan maar liever koliek.
ik keek al heel verbaasd toen ik dit las, ik dacht dat alleen mannen stom genoeg waren om alles daarop af te schuiven, maar nu ik in je profiel heb gekeken klopt mijn wereldbeeld weer
er is ook zoiets als kwaliteit van leven van het paard; als je paard 10 uur op een dag als verpieterd plantje erbij staat op de wei zeg ik ook liever een kort leven dan een 20 jarige depressie.