Ik zou er wel een brandblusser neerzetten, voor het geval er kortsluiting oid komt... En verder, een paar oude banken? een tafel? Waterkoker, koeltas met drinken en wat te eten enzo?
ja zegt u het maar! stuur anders maar even een PB het is trouwens een lime groene (er zitten wel wat vieze plekjes op aan 1 kant maar die zie je niet heel erg ) stuur ik wel even een foto enzo
Mama_Rianne
Geplaatst: 29-01-11 11:07
Is de bodem goed? Bij mijn oude stal hadden we het ook, maar het dak was zo verrot als ik weet niet wat. Wij hebben nu beneden een kantine met keuken, koelkast, ect.
de bodem is wel goed, want het werd eerst altijd als hooizolder gebruikt. Dus dat zit wel goed. En de tekening hoeft niet meer, want we hebben wat meubeltjes gehaald bij de kringloop.
- brandblusser - radio - waterkoker, theezakjes, bekertjes, lepeltjes ect - als het mogelijk is een koelkastjes - zitzakken, poefjes - doorgezakte fauteuils - lampjes - posters [bijv paarden ect] - hooizolder, of hooiruimte? want dan zou ik ook een goeie stevige ladder kopen en die goed vast zetten
pukxxkira
Geplaatst: 30-01-11 21:18
Banken neerzetten, miss kan je van iemand een paar oude krijgen? Posters ophangen, radio neerzetten, kleedjes op de grond neerleggen enzo