Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Laurahh schreef:Nou ga ik er soms heen om het dier een wortel/appel te voeren en die neemt ie dan ook gretig aan (zoals ieder paard doet).
Meer mensen doen dit ook niet, want het weiland ligt aan een doodlopend weggetje.
De wei is ondertussen óf modder, of mest.. Dus er is ook weinig tot geen gras te vinden wat ie eten kan.
Ik heb al goed gekeken naar het weiland en zie ook nergens resten van hooi liggen.
lonnie schreef:hoe weet die man dan dat ze 's nachts voeren? staat hij dan ook zijn shet te voeren? En dan nog moet je toch hooiresten kunnen zien? Hier liggen zelfs na een dag eten nog resten van het voeren
Mindim schreef:Marcella schreef:Ik zou dus helemaal niet blij zijn als iemand anders mijn paard een appel of wortels zou geven.
Waarschijnlijk krijgt jouw paard dat ook niet, dus no problem
Sjors493 schreef:ik zou even bij de Dierenwinkel wat hooi kopen. Dit kun je gewoon geven zonder dat de eigenaar het ziet. Paardje heeft dan niet echt een vol buikje maar beter dan niets. van die wortels/appels vind hij/zij ook wel lekker denk ik.
Sjors493 schreef:ik zou even bij de Dierenwinkel wat hooi kopen. Dit kun je gewoon geven zonder dat de eigenaar het ziet. Paardje heeft dan niet echt een vol buikje maar beter dan niets. van die wortels/appels vind hij/zij ook wel lekker denk ik.