Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
monique_s schreef:Bij ons in Overijssel betaal ik al 4 euro voor een baal terwijl dit vorig jaar nog van 2,50 naar 3 euro is gegaan.
Heb nu grote ronde balen voor 40 euro per stuk. Kan misschien niet de hele baal op krijgen ivm het aantal paarden en je deze balen niet te lang goed kunt houden, maar ben nu al goedkoper uit omdat ik er langer mee kan doen.
Amalarab schreef:(..) alleen dat staat zo lelijk
EricPrast schreef:Amalarab schreef:(..) alleen dat staat zo lelijk
Daar zou ik niet te wakker over liggen. Wij hadden er eind van de zomer 60 liggen, maar 't worden er vanzelf weer steeds minder. Onze hoop is nu tot ongeveer de helft geslonken. Voor wat het op een dergelijke hoeveelheid voordeliger is om vooruit alles in te kopen, ben ik best bereid om een paar maandjes tegen een bult balen aan te kijken.
Aartje schreef:Ik zie hier dat mensen schrikken van 4 a 5 euro per baal. Ik betaal op stal nu ook 6,- per baal. Daar doe ik met 2 paarden net aan 3 dagen mee. Toch ben ik elke maand zo'n 150,- euro kwijt.. ik ga dat toch eens uitzoeken. Naar mijn idee gebruik ik niet het dubbele aantal strobalen hoewel die zelfs een euro goedkoper zijn.. hmmmm
Solleke_Noah schreef:Aartje schreef:Ik zie hier dat mensen schrikken van 4 a 5 euro per baal. Ik betaal op stal nu ook 6,- per baal. Daar doe ik met 2 paarden net aan 3 dagen mee. Toch ben ik elke maand zo'n 150,- euro kwijt.. ik ga dat toch eens uitzoeken. Naar mijn idee gebruik ik niet het dubbele aantal strobalen hoewel die zelfs een euro goedkoper zijn.. hmmmm
Leer mij eens hoe je dat doetHier gaan met drie paarden standaard dagelijks twee balen hooi, met vriesweer drie balen hooi, op één dag binnen! Dat zijn wel baaltjes van 20 kg, misschien zijn de jouwe groter?