Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
stef schreef:Ik heb er gister ook aan zitten denken: Daar gaan alle naturals die hoog van de toren blazen dat een stal onzin is (xcuse me voor het hokjes plaatsen, wie de schoen past.....)
Vroeger stond mijn pony ook ergens 24/7 op een landje, maar wel met een schuilstal Mét deur
chillibean2 schreef:Het was erg eng , vooral voor de dieren die buiten stonden en er werd erg weinig info gegeven over wat te doen
stef schreef:Ik heb er gister ook aan zitten denken: Daar gaan alle naturals die hoog van de toren blazen dat een stal onzin is (xcuse me voor het hokjes plaatsen, wie de schoen past.....)Vroeger stond mijn pony ook ergens 24/7 op een landje, maar wel met een schuilstal Mét deur
Twiggy2008 schreef:Dus wat jij zegt klinkt meer als dat het naturalmensen die niet heel veel mogelijkheden op de (zeer) korte termijn hebben, het dus geen moer kan schelen dat hun paard buiten staat in die ellende daar???
Hmmm, kan ik me niet voorstellen. Echt niet. Ik denk dat iedereen met geliefde dieren buiten, zich zorgen maakt. Of ben ik daar een rare in, dat ik zo denk?