Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Prisca schreef:En hoppa degene die hem veel op stal hebben staan worden weer afge.................
Niet zo raar dat deze mensen bijna niet reageren......zie zijn moe om iedere keer afgez...te worden.
Prisca schreef:En hoppa degene die hem veel op stal hebben staan worden weer afge.................
Niet zo raar dat deze mensen bijna niet reageren......zie zijn moe om iedere keer afgez...te worden.
tine10 schreef:Prisca schreef:En hoppa degene die hem veel op stal hebben staan worden weer afge.................
Als iemand schrijft de perfecte stal te hebben, maar vervolgens in een ander topic schrijft dat de paarden helemaal niet buiten komen, dan lijkt het me niet zo gek dat daarop gereageerd wordt. Een paard hoort nu eenmaal niet 24/7 op stal. Dat is geen afzeiken, maar een feit. En het excuus dat het slecht zou zijn voor het wedstrijdresultaat is natuurlijk helemaal vreemd.
Als de mensen die zich aangevallen voelen omdat ze hun paard 24/7 op stal hebben staan, moeten die mensen zich eerst eens verdiepen in het wezen paard. Dat is niet agressief bedoelt, maar wel in het belang van het paard.
tine10 schreef:Ik ben het er mee eens dat een paard niet 24/7 op stal mag, maar 24/7 in de wei vind ik ook niet echt goed..
Groetjes
tine10 schreef:Ik rijd ook wedstrijden. Heb een bonte met veel wit en een schimmel. In de winter was ik ze de avond voor de wedstrijd. In de zomer zo kort mogelijk voor de wedstrijd, betekent soms ook 's avonds. Dan krijgen ze een vliegendeken of een zomerdeken op en blijven ze doorgaans toch goed schoon hoor.
Ik rij 2/3 keer per maand wedstrijd.
Vwb wintervacht. Ik scheer en heb ze dekens op, geen probleem.
In het begin kwamen ze hier ook bij de poort staan, kan ook een gewoonte zijn (krijgen ze voer als ze naar binnen mogen). Nu willen ze vaak niet eens meer naar binnen 's avonds (in de winter dan)