Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tootz schreef:Voor de mensen die geen sluiteningstijden hebben: hoe gaat dat bij jullie dan met afsluiten? Is er echt iemand die dan net zo lang blijft totdat iedereen klaar is?
Franciska15 schreef:Het lijkt me wel dat je als staleigenaar ook wel eens een rustdag mag houden(natuurlijk wel met verzorging vd paarden), maar niet elke keer dat gehang op stal.
Tigra_ schreef:Franciska15 schreef:Het lijkt me wel dat je als staleigenaar ook wel eens een rustdag mag houden(natuurlijk wel met verzorging vd paarden), maar niet elke keer dat gehang op stal.
Maar daar hoef je als staleigenaar toch geen last van te hebben? Neem aan dat je als stalhouder niet de gehele tijd op stal zit of je er nu bij woont of niet.
Als je er bij woont en je zit gewoon lekker binnen heb je daar imo toch geen last van als er wat pensionklanten rondlopen?
Tootz schreef:Voor de mensen die geen sluiteningstijden hebben: hoe gaat dat bij jullie dan met afsluiten? Is er echt iemand die dan net zo lang blijft totdat iedereen klaar is?
Onze stal sluit door de weeks om 21.30 en op zaterdag om 19.00 en op zondag om 18.00 Ik ben er erg blij mee aangezien ik heel vaak afsluit, moet er niet aan denken om tot heel laat te moeten wachten tot iedereen klaar is aangezien mijn wekker de volgende dag gewoon weer om 7 uur gaat... dat hou ik nog geen week vol. als het overigens een keer wat later wordt is dat natuurlijk geen probleem.