.. Veerle heb ik voor de helft mee betaald, haar kreeg ik omdat dribbel was overleden..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
..
)omdat ik op de manege al vaker ging lessen en vrijrijden,volgens mij heb er niet overdreven om gezeurd
wat veel alles gaat in twee da en hs ook 
Alleen is het helaas dus altijd bij paarden en ponies van anderen gebleven (waarvan er een aantal een hoop aan me verdiend hebben, maar goed)
Ik betaal ook zelf de helft van de kosten.
. Moos betaal ik ook voor de helft aan de kosten, maar als ik het echt niet kan betalen, wegen hoge dierenartskosten ofzo dan springen ze wel bij

) tuurlijk moest het thuis wel even besproken worden want zo breed hadden we het nou ook weer niet ...
)
Nu is hij 2,5 en over een half jaartje kan ik misschien wel op z'n rug zitten. Ik voel me wel heel erg verwend, omdat ik dit nooit had verwacht! Een stadsmeisje die een eigen paard kreeg. Vroeger als klein meisje droomde ik er alleen maar van! Dan las ik de penny en was ik strontjaloers, want ik wilde dát ook! Echt een pennyverhaal dit! Maar dan echt waar