Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
starletta schreef:jongens kom op je weet niet waar je over praat je kunt toch wel netjes voor de dag komen! en niet zeggen van ow het maakt niet uit het is maar training als je bij zulke mensen komt dan moet je gewoon goed voor de dag komen! vind ik persoonlijk zelf wel , en ze verwachten het niet maar kom op he dat je het meschien thuis doet oke maar je gaat niet zomaar ff lekker daar rijden ! kijk ze mag je niks verplichten maar ze rekend er wel op dat je er goed uit ziet . Ik geef zelf ook les en ik vindt het ook prettig om naar een goed verzorgde combinatie aan te kijken. het is zelfs zo als ik bij Johan ga trainen en stel ik heb me spullen niet in orde dat kan ik dus opzouten . dus ik vind dat je het gewoon moet als je bij zon iemand gaat trainen..
paardje"][/quote]
[quote="[*olduser*]"]Ja. Als ik het begreep zou ik het echt niet vragen.
[quote="starletta schreef:Is dat zo super moeilijk om te begrijpen?!
starletta schreef:``zo`n mens` wat is dat voor woord !? die persoon is dat ! en wat over getalenteerdigheid heeft zij niks over te zeggen want je traint juist om beter te worden! en of je een talent bent/hebt dat zit in je dus daar mag ze je niet kwalijk over nemen! en trouwens punck daar hoef je niet zo moeilijk over te doen want de welzijn van het paard komt op 1 ! dus het boeit wel of je er goed uitziet , in dit geval het paard !

.
Sall schreef:Laat iedereen toch, en probeer anderen in hun waarde te laten.
Dus Paardje, als jij in het wit wíl rijden, moet je dat lekker doen, als je je daar niet toe geroepen voelt, doe je het lekker niet.
Veel plezier!
starletta schreef:jongens kom op je weet niet waar je over praat je kunt toch wel netjes voor de dag komen! en niet zeggen van ow het maakt niet uit het is maar training als je bij zulke mensen komt dan moet je gewoon goed voor de dag komen!