waarom komen jullie er niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ruitje

Berichten: 12395
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 14:37

even over die 7 klappen...dat is dus bij de drafsport he?ik vind het absoluut niet erg dat de rensport er ook bij gehaald wordt want eigenlijk kun je die 2 sporten niet zonder elkaar zien maar over de rensport weet ik niet zoveel....ik weet wel dat ze daar zweepjes van ongeveer 20 centimeter hebben en dan moeten ze inderdaad heel erge bewegingen met hun armen maken om dat paard te slaan...als ik sommige dressuurzwepen van een meter zie daar hoef je alleen maar je pols te bewegen om een lekkere tik uit de delen..dingen zien er misschien op de film anders uit dan in het echt(ik heb de film natuurlijk niet gezien dus een echte mening kan ik er niet over geven natuurlijk!)....ik hoop dat je naar duindigt komt als soulmate(een van onze dravers)moet lopen, het is dat haar oren niet verder naar voren kunnen!ze heeft er lol in!En in het werk zijn bij ons alle paarden ook gigantisch vrolijk...ze pesten ons zelfs(er is altijd een vaste plek waar ze uitstappen en elke keer als we daar langs komen dan staat ze boven op de rem...een ander voorbeeld: een merrie van ons loopt al 5 jaar langs dezelfde sloot en al 5 jaar zit daar zo iets engs dat ze soms ineens achterstevoren staat:D)...en verder over die vrolijkheid: ik heb nog nooit een zwemster,hardloper,of whatever voor topsporter met een glimlach zien lopen...je moet over je grenzen heen en het gaat niet makkelijk ja...maar de voldoening die sommige paarden hebben na de koers(dit vinden jullie vast raar dat ik dat zeg maar sommige paarden komen echt met een goed gevoel de koers uit)dat doet het hem!in ieder geval hoop ik dat alle mensen die een negatief idee over de draf en rensport hebben ook gewoon mee gaan naar de baan als alle bokkers gaan want dan kan ik bewijzen dat het heel anders is!!ik zal met promptertje een datum gaan prikken en dan laat ik het jullie zo snel mogelijk weten!

thoroughbred

Berichten: 449
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:16

Fasel"]

Waar overigens bij andere takken de oortjes geinteresseerd naar voren kunnen staan staan ze hier allemaal stijf naar achter. En ja, ik snap dat ze niet naar voren kunnen prikken in verband met de aerodynamica maar zoals ik het hier soms zie kan ik mij absoluut niet voorstellen dat die dieren er plezier in hebben.
[/quote]

Mijn paard heeft ontzettend veel plezier in de training,hij heeft altijd zin om te lopen. als we bij de renbaan komen gaan die oren naar voren en wordt hij enthousiast. trouwens..bij de wedstrijden hebben ze bij de 'upcanter' altijd de oren naar voren.alleen natuurlijk niet onder de koers. dit heeft ook met de strijd onderling te maken.

[quote="ruitje schreef:
maar de voldoening die sommige paarden hebben na de koers(dit vinden jullie vast raar dat ik dat zeg maar sommige paarden komen echt met een goed gevoel de koers uit)


Precies..mijn paard is helemaal tevreden als we op de baan getraind hebben. Door de weeks trainen we in het bos,maar de renbaan vind hij helemaal geweldig. En ik weet zeker dat als hij er niets aan vond dat hij niet zo liep..dan kreeg ik hem niet eens in de buurt van de baan. Cool

Ik weet niet of alle dressuur en springpaarden het zo naar hun zin hebben in het werk. Ik heb op een springstal gewerkt,maar er waren maar weinig paarden die zo enthousiast aan t werk gingen.

ruitje

Berichten: 12395
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 22:34

Even over die meeting want ik weet niet of die nou echt van de grond aan het komen is...ik zal iig proberen vrij kaarten te regelen ofzo..of anders een aandenken(een vergeelde sticker ofzo haha) maareh heeft iemand een suggestie voor een datum?!iig een zondag want anders is het zo leeg:P

WendyBZ

Berichten: 13145
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:43

Misschien is Derby Day een idee? Veel publiek, promotie, e.d. En heeft duindigt niet een georganiseerde tour ofzo? Ik weet dat ze dat bij Wolvega wel hebben...

ruitje

Berichten: 12395
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 22:51

de derby is al volgende week zondag..kweeni of iedereen dan kan enneh ik weet niet ofdat ik dan vrij kaarten kan regelen ofow......duindigt heeft inderdaad een georganiseerde tour maar ik wil absoluut niet kapsones klinken maar het is misscien leuker als ik of promptertje een tour geeft...hij is dan wel niet officeel maar volgens mij vertellen wij een hoop leukere dingen(?) of niet?..nouwja iedereen die aanstaande zondag een goed iddee vind say I!!!!

ruitje

Berichten: 12395
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 23:20

idereen die zin heeft om te komen! volgende week zondag organiseren we een meeting op duindigt!kijk voor meer details op boktmeetingen en dan wie gaat er nog meer naar duindigt!ik hoop dat je komt!