Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sharon_Jims schreef:Heb er geloof ik 5 jaar geleden gestaan toen is hij net begonnen met het bouwen/veranderen van de stal binnen. Zit die enge hond er nog?
Mijn jaarling Mooni kan gelukkig ook nog steeds naar buiten. Daar worden de paddocks ook meerdere keren per dag gesleept.
Misschien is het tijd om een keer een stalvergadering te houden CB het is nu al een aantal jaar achter elkaar hetzelfde probleem...
vito05 schreef:Ik vind dat een pensionstal met 70 paarden wel iets meer mag doen om alles een beetje begaanbaar te houden.
Het erf hadden ze bijv. al schoon kunnen maken, al was het maar een paadje en de molen goed wat olie en onderhoud doet wonderen.
Een agterberg bodem die al twee weken niet meer te rijden is vind ik raar.
Ik ken wel een paar plekken waar die gewoon te rijden is.
Het blijft voor iedere stal nu heel erg moeilijk alles een beetje goed, netjes en in normale banen te laten verlopen.
De meesten stallen zijn blij als de stallen schoon zijn, gevoerd is en de paarden drinken hebben.
Dan komen een rijbak en stapmolen even achteraan in het rijtje.
Wat je eraan kunt doen, niks.
Of je moet even goed overleggen met de pensionhouder.
eowyn04 schreef:Deze pensionstal is net geopend, dus ze zijn ook nog zoekende hoe ze het beste kunnen doen.
We helpen met adviezen en ze doen hun best.
Dus ik mag nog neit klagen....hoewel ik natuurlijk liever door kan rijden, want ze begon net zo lekker te lopen. Maargoed, tis niet anders.
vito05 schreef:Ik vind dat een pensionstal met 70 paarden wel iets meer mag doen om alles een beetje begaanbaar te houden.
Het erf hadden ze bijv. al schoon kunnen maken, al was het maar een paadje en de molen goed wat olie en onderhoud doet wonderen.
Een agterberg bodem die al twee weken niet meer te rijden is vind ik raar.
Ik ken wel een paar plekken waar die gewoon te rijden is.
Het blijft voor iedere stal nu heel erg moeilijk alles een beetje goed, netjes en in normale banen te laten verlopen.
De meesten stallen zijn blij als de stallen schoon zijn, gevoerd is en de paarden drinken hebben.
Dan komen een rijbak en stapmolen even achteraan in het rijtje.
Wat je eraan kunt doen, niks.
Of je moet even goed overleggen met de pensionhouder.