Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Varekaj schreef:Let op, ik kan me ook ergeren aan het feit dat ik met dit rotweer iks kan doen. ik plan al een hele tijd om training weer op te nemen, maar dat wordt dus noodgedwongen uitgesteld. het zij zo. Wat nog meer ergerlijk is, zijn paardenbaasjes die zeuren "nou valt heel z'n conditie in elkaar, kan ik geen wedstrijden rijden" en dat soort dingen. Iedereen zit in de oliebol hoor, je paard is er echt niet rouwig om dat z'n conditie wat mindert, het enige dat hem boeit is inderdaad Voeding, Vriendjes en Vrijheid. Het zal hem worst wezen of ie het indoorseizoen nog ee keertje kampioen loopt of 10 winstpunten extra bijeen krijgt...
Bij hun staat hun eigen plezier vooraan, hun eigen status, en dat van het paard pas daarna. Ze willen eerst zelf aan de eisen van luxe/status/wedstrijd voldoen. De rest, die zet eerst zijn paard, en al de rest is bijkomstig
Zonnetje81 schreef:
*sorry*
Als mijn zadel kapot gaat heb ik pech maar dat is vaak wel binnen een paar dagen gemaakt....ik weet niet wat jij met je zadel doet maar bij mij is alleen ooit een singelstoot los gegaan....nou dat zie je ook aankomen en laat je als het uitkomt even maken...
En als mijn hoofdstel kapot gaat laat ik het ook maken.
Heb jij ook reserve rijlaarzen en een reserve cap, zweep enzzz??