Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:@amouroke : ik denk dat mensen 'met iets minder' wijselijk hun mond houden hier
Niet zelden wordt je afgebrand dat je op deze manier geen paarden zou moeten mogen houden
Maaarrrr sch*t aan dat al
Ik heb 2 e-ponies en heb aan huis 400 m2 in totaal. Daarop heb ik 2 stallen van 3x3, een hooiopslag en een schuiltent van 3,6x4. Een L-vormige zandpaddock die ik in 2-en kan delen, een mestput van 4x3 en een paradisetrack die alleen open is als het mooi droog is (want aan een moddertrack heb je ook niets). Verder heb ik nog een longeercirkel (die niet helemaal rond is) waar in de rondte zand ligt en in de hoeken en in het midden nog wat gras staat.
Verder huur ik nog een weitje van 1000 m2 meter (was 5000 m2, maar dat kregen ze nooit leeggegeten en met een bezine handmaaier het teveel er af maaien en weggooien is ook zo zonde).
Een bak heb ik niet, rijden doe ik wel in mijn 'achtertuin' de Veluwe
amouroke schreef:Wow, veel mensen hebben ook echt veel ruimte voor de paarden thuis. Super als het kan!
Maar er zijn toch ook mensen die het met minder ruimte moeten doen? zeg maar minder dan 3000 vierkante meter bijvoorbeeld. Niet ideaal, maar waarschijnlijk toch waarheid? Die hoor ik hier niet precies
pieteritus schreef:Foto's plaats ik niet, dit in verband met inbraakgevoeligheid.
Ik weet ook niet of anderen hierboven daarover na hebben gedacht, maar het plaatsen van dit soort foto's is erg geliefd bij het inbrekersgilde.