Vinden ze stokbrood lekker?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jaleesaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 17:28

daar is de mijne zo gek op, maar ik geef em zo weinig mogelijk er van tis behoorlijk dik makend

Yvettee

Re: Vinden ze stokbrood lekker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:14

Ik weet dat mijn verzorgpaard broodjes niet zo lekker vind, gaat ze altijd mee spelen of laat ze liggen. Ze heeft liever paar sneetjes gedroogd brood.
Maar de andere paarden die daar ook staan vinden broodjes wel lekker, dus ik denk dat het een beetje van het paard afhangt

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:19

mvdbijl schreef:
Een heele oude bruine boterham mogen ze zo per toeval hebben maar verder krijgen ze geen brood, hartstikke slecht :n

Ik ben er ook altijd heel gelukkig mee als de 2 fjorden die we op een stukje bos hebben lopen van voorbijgangers weer de halve ontbijt tafel over het hek gekiept krijgen. Mensen snappen niet wat ze die beesten geven.. -O-

Zo slecht is brood niet, nog nooit iets verkeerd mee zien gebeuren.
En dan moet je ze maar niet uit zicht in het bos neerzetten als je niet wil dat anderen ze voeren!

Komop zeg hoeveel kwaad kan het als mensen een appel/wortel/broodjes over t hek gooien, zoveel mensen vinden het, vaak samen met hun kids, gewoon superleuk om paardjes te aaien&iets lekkers te geven

pff ik ben super voorzichtig op mn paarden maar als iemand ze wat wil geven, prima! wat ze niet lusten laten ze wel liggen, makkekijk zat!

PaulineRosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 22:53

Ja heel erg lekker!! :~ Eigenlijk gewoon hetzelfde als brood he! Zorg er wel voor dat het goed oud is, dus geen vers stokbrood!

margriet78

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:38

die van mij eten alles wij mogen bij onze supermarkt het brood van de dag ervoor ophalen en dan hebben we 3 grote zakken vol daar eten ze wel dagen van

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:42

als ik hier stokbrood over heb laat ik het drogen en krijgen mijn paardjes het gewoon nadien...
en die beestjes zijn supergezond :)

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:46

Paardensnoepjes zijn toch ook niet gezond ookal zijn ze voor paarden bedoeld?
Ik geef mijn paarden liever oud brood dan een snoepje hoor.

Zelf eet ik altijd stokbrood in het weekend, na 2 of 3 dagen lust ik het niet meer omdat het hard is en dan gaat wat over is naar de paarden :) nooit problemen mee gehad!