Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb ik hem aangeleerd
dan capje op, zweepje pakken, eventueel spoortjes om de laarzen en gaan met die banaan
.
maar nee hoe zij het dan doet is echt heeel fout, (in een keer heel strak dan doe je je pony ten eerste pijn en ten 2e dan krijgt hij zadelnijt (hoe schrijf je dat haha)) dus jou doet het opzich goed, alleen 1 ding als je haar-laat eten dan kunnen ze last krijgen van buikpijn tijdens de training eigenlijk moet je paard een half uurtje voor dat je gaat rijden niks meer eten (er kan ook hooi aan het bitvastblijven waardoor ze kunnen stikken) dus ik adviseer je haar-hme danniet te laten eten 
Doe altijd eerst losjes aansingelen, dan na 1 minuutje nog 1 gaatje en dan in de bak het laatste gaatje. M_hartje_M schreef:Nou ik pak marnix, en poets hem eerst lekker goed, dan pak ik 2 dekjes uit mijn kast, en dan laat ik hem kiezen![]()
hij bijt in de gene die hij niet wiltheb ik hem aangeleerd
!
iig is er aan jouw manier niks fout en vraag ik me echt af hoe zij het dan wel niet doet? nouja, hoe ik het doe:

), zadel erop. Singel aan allebei de kanten vastmaken, dekje bij de schoft nog een keertje aantrekken en dan hoofdstel om. Singel nog wat strakker, beentjes naar voren trekken, nog een gaatje aansingelen en dan gaan
Soms doe ik ook eerst het hoofdstel om, net waar ik zin in heb.
hihi 

maar volgensmij is ze wel dom en blond